بازی نقد و بررسی

معرفی بازی Assassin's Creed Origins

معرفی بازی Assassin's Creed Origins

بازی Assassin's Creed Origins جدیدترین سری از مجموعه Assassins می باشد که توسط شرکت Ubisoft منتشر می شود . این نسخه بدون احتساب دی ال سی ها دهمین سری از بازی است . بازی مثل همیشه در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد و در تاریخ 27 اکتبر 2017 عرضه می شود . 

داستان

این بازی بازی در مصر باستان و در دوره Ptolemiac رخ می دهد . شما در نقش بایک که عضو نیروی نظامی فرعون است از مردم محافظت می کنید . در طی بازی خواهر فرعون که کلوئپاترا می باشد با همکاری جولیوس سزار و رومی ها قصد حمه به مصر را دارد و شما باید به عنوان عضوی از نیروی فرعون با تهاجم رومی ها مقابله کنید . در طی همین تقابل است که شما تبدیل به اولین Assassin در طول تاریخ تبدیل می شود . در واقع بازی به واقایع اولین درگیری ها بین Assassins ها و Templar ها می پردازد.

گیم پلی

بازی درست مانند نسخه های پیشین از زاویه دید سوم شخص دنبال می شود و شما در طول بازی باید مجموعه ماموریت هایی که در راستای اهداف شما است را دنبال کنید . شما می توانید بطور آزادانه در دنیای بازی نیز بچرخید و کارهایی را که دوست دارید را انجام دهید . شما می توانید سوار شتر , اسب و قایق شوید و آنها را هدایت کنید . با شکست دادن دشمنان شما تجربه کسب می کنید و مهارت های جدید به دست می آورید یا مهارت های فعلی خود را تقویت می کنید . قابلیت چشم عقاب نیز در بازی وجود دار که شما می توانید با استفاده از آن مناطق مختلف بازی را کشف کنید و دشمنان یا اشیا خاصی را علامت گذاری کنید . سیستم مبارزه ای هم فرقی نکرده و فقط نوع فنون و حرکت های رزمی به روز رسانی شده اند .

حداقل سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 64-bit versions only 

Processor: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz 

Video Card: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD R9 270 2048 MB VRAM 

RAM: 6GB

Resolution: 720p

Video Preset: Lowest

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل