بازی نقد و بررسی

معرفی بهترین تاکتیک و سیستم برای گلزنی در FIFA18

معرفی بهترین تاکتیک و سیستم برای گلزنی در FIFA18

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مرز های حقیقت و خیال به هم نزدیک تر شده اند و روز به روز تشخیص واقعیت از وهم سخت تر می شود . صنعت گیمینگ نیز روز به روز در زمینه گرافیک پیشرفت کرده و واقعی تر جلوه می کند . در بازی مثل فوتبال این نزدیک شدن به واقعیت تنها در گرافیک نمود پیدا نکرده است و در تاکتیک ها و موقعیت سازی نیز خود را نشان می دهد . دیگر گیمر ها نمی توانند با چسبیدن دکمه سرعت یکی یکی مدافعین را جای بگذارند و با دادن یک پاس رو به بیرون دروازه حریف را باز کنند . با تقویت هوش مصنوعی مدافعین و کند کردن روند بازی دیگر گل زدن آسان نیست . با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با بهترین روش ها برای گل زدن در FIFA18 آشنا شوید .

مناسب ترین ترکیب برای گل زدن چیست ؟

بهترین ترکیبی که شما در بازی FIFA18 برای گلزنی در اختیار دارید ، 3-3-4 تهاجمی است . با دنبال کردن نکات زیر با رمز و راز این ترکیب بیشتر آشنا شوید .

- بازیکنان سریع مهم ترین فاکتور در این ترکیب هستند . با استفاده از سرعت شما می توانید با پوشاندن ضعف های تیم خود از مدافعین عبور کنید .

- در این ترکیب همیشه باید بهترین تمام کننده ( Finisher ) خود را جلوی دروازه بگذارید تا از موقعیت ها به خوبی استفاده کند. مسئلا در ترکیب منچستر سیتی ، گیمر ها اکثرا از آگوئرو در جناحین استفاده می کنند . آگوئرو بهترین تمام کنندگی را در منچستر سیتی دارد پس باید همیشه در نوک پیکان حملات شما قرار بگیرد .

- وینگر هایی که استفاده می کنید باید سریع , تکنیکی و دارای پاسینگ بالا باشند .

- یک هافبک مرکزی در بین 3 هافبک خود بگذارید . از آنجا که بیشتر حملات به او ختم می شود این بازیکن باید در تمام قابلیت های هجومی نمره بالایی داشته باشد .

- فول بک ها در این سیستم باید دارای دقت پاس بسیار بالایی باشند و همچنین سرعت قابل توجهی نیز باید داشته باشند .

بهترین تاکتیک کدام است ؟

بعد از اینکه ترکیب مناسب را پیدا کردید نوبت آن است که از تاکتیک مناسب نیز استفاده کنید. با رعایت نکات زیر برای خود موقعیت های گل بسیاری درست کنید .

- دو مهاجم کناری یا اصطلاحا بال های خود را به سمت مرکز متمایل کنید و پستشان را به وینگر تغییر دهید .

- فول بک های تیم هم باید از پست RB و LB به RWB و LWB تغییر کنند .

- به بخش دستور العمل ها بروید و یکی از هافبک های حود را همیشه در عقب زمین نگه دارید تا با جنگندگی به توپ گیری بپردازد (Aggressive Interceptions) . یکی دیگر از هافبک ها هم باید برای شرکت در حمله مشخص شود تا در هنگام سانتر ها پشت محوطه جریمه باشد و از توپ های دفع شده استفاده کند .

- در بخش دستور العمل ها (Instruction Tab) همیشه گزینه اورلپ (Over Lap) را برای فول بک های خود فعال کنید .

- همه مهاجم های خود را در خط حمله در هر شرایطی نگه دارید .

- در بخش تاکتیک ها گزینه High Pressing را برای تیم خود انتخاب کنید .

نکته : با این ترفند ها شما موقعیت های گل زیادی برای خود درست می کنید ولی تیمتان در مقابل ضد حملات آسیب پذیر می شود .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل