معرفی بازی هایی که این هفته عرضه می شوند

معرفی بازی هایی که این هفته عرضه می شوند

بیشتر بازی های مهم سال 2017 تا بدین جا عرضه شده اند ، اما هنوز هم بازی هایی هستند که می توانند ما را سرگرم خود کنند و از بازی کردن آنها لذت ببریم . این هفته بازی هایی هم در سبک Shooter و هم RPG عرضه می شوند که ارزش وقت گذاشتن و بازی کردن را دارند . در این هفته ، هم بازی هایی نوستالژیک مانند DOOM و Resident Evil عرضه می شوند ، و هم بازی هایی جدیدی مانند Skyforce . با ما در پیشگام آی تی همراه باشید تا با بازی هایی که این هفته عرضه می شوند ، آشنا شوید .

بازی Resident Evil : Revelations Collection

شما نمی توانید اسم خود را گیمر بگذارید اگر از سری بازی های Resident Evil چیزی را بازی نکرده باشید . این سری محبوب که بعد از شکست پروژه Resident Evil 5 ، از نسخه Revelations رونمایی کرده بود ، جان تازه ای گرفته است . البته که همه ما نسخه یک و دو این بازی را تجربه کرده ایم ، اما این بار شرکت کپکام این سری محبوب را برای پلتفرم نینتندو عرضه کرده است . شما می توانید تریلر این بازی از اینجا تماشا کنید .

تاریخ عرضه : 28 نوامبر

بازی Sky Force Reloaded

اگر شما با سبک shoot-em-ups علاقه دارید ، این بازی می تواند عطش شما را فرو بشاند . این بازی که قدمتی 10 ساله دارد ، این بار وارد دنیای مدرن شده است و با سلاح ها و گرافیکی جدید می خواهد طرفداران قدیمی خود را دوباره امیدوار کند . این بازی برای پلتفرم های ویندوز ، ایکس باکس وان و پی اس 4 عرضه می شود .

تاریخ عرضه : 1 دسامبر

بازی Xenoblade Chronicles 2

این بازی که در سبک RPG قرار دارد ، می تواند طرفداران این سبک را امیدوار کند . مسلما نمی توان انتظار داشت که این بازی همانند SKYRIM باشد ، اما با توجه به این که این بازی را همه جا می توانید انجام دهید ، می تواند رضایت بخش باشد . در این بازی المان های اصلی به نسخه قبلی وفادار مانده اند و تنها نقشه های جدید و چند قابلیت تازه به بازی اضافه شده است . این بازی برای پلتفرم نینتندو عرضه می شود و شما می توانید تریلر آن را از اینجا تماشا کنید .

تاریخ عرضه : 1 دسامبر

بازی Seven: The Days Long Gone

این هفته ما شاهد یک بازی RPG دیگر نیز هستیم ، اما این بازی به کلی با Xenoblade Chronicles 2 فرق می کند . مهم ترین تفاوت آن هم این است که این بازی از زاویه دید ازومتیک دنبال می شود . از تریلری که از این بازی منتشر شده بود ، شما باید با مهارت های خود از دیوار ها بالا بروید و با دشمنان خود بجنگید تا از یک جزیره که در آن زندانی هستید فرار کنید . این بازی تنها برای ویندوز عرضه می شود . شما می توانید تریلر این بازی را از اینجا تماشا کنید .

تاریخ عرضه : 1 دسامبر

بازی Doom VPR

یکی از بازی هایی که به عنوان یک انقلاب در صنعت گیمینگ شناخته می شود ، Doom می باشد . البته نیاز است تا در مورد این بازی کمی توضیح بدهیم . این بازی Doom است ولی به صورت واقعیت مجازی دنبال می شود . شما همانند نسخه های سه بعدی که قبلا تجربه کرده اید ، آخرین بازمانده بشریت هستید و باید برای بقا بجنگید . این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن VR و HTC Vive عرضه می شود . شما می توانید تریلر این بازی مهیج را از اینجا تماشا کنید .

تاریخ عرضه : 1 دسامبر

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل