بازی نقد و بررسی

چند نکته برای بهتر بازی کردن در بخش چند نفره Call of Duty WW2

چند نکته برای بهتر بازی کردن در بخش چند نفره Call of Duty WW2

اگر بخواهید تنها بخش داستانی بازی Call of Duty WW2 را بازی کنید ، پس بهتر است اصلا 45 دلار هزینه انجام ندهید . بخش داستانی بازی Call of Duty WW2 در بهترین حالت در 20 ساعت تمام می شود . یکی از مهیج ترین بخش های بازی COD ، بخش چند نفره یا Multiplayer می باشد . در این بخش شما می توانید با بازیکنان دیگر در اقصی نقاط دنیا به مسابقه بپردازید . اما برای موفقیت در بخش چند نفر باید چند نکته را رعایت کنید . با ما در پیشگام ای تی همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید .

استفاده از Basic Training

یکی از جدید ترین قسمت های که شما می توانید در loadout مشاهده کنید ، Basic Training می باشد . در این بخش شما می توانید با مهارت های خاصی آشنا شوید که در طول مسابقات بخش چند نفره به شما کمک می کند . از رایج ترین این مهارت ها می توان به : تشخیص دشمنانی که یار های شما به آنها آنها آسیب وارد کرده اند یا مخفی کردن خود از مینی مپ دشمن اشاره کرد . شما با ارتقا سطح خود در بازی می توانید موارد بیشتری از Basic Training را آزاد کنید . شاید در ابتدا این چیز ها ساده و ابتدایی به نظر برسند ولی کم کم مواردی پدیدار می شوند که می توانند در بازی ها نقشی سرنوشت ساز داشته باشند . از مهم ترین این مهارت ها می تواند به قابلیت حمل کردن دو اسلحه در میدان نبرد ، اشاره کرد .

پیوست ها را مطالعه کنید

در این بازی یک سیستم دستی آسان برای مشاهده قابلیت هر اسلحه وجود دارد که به صورت یک عدد از 1 تا 10 می باشد . در کنار هر اسلحه مواردی مانند Range و Damage Dealt وجود دارد و همچنین در انتها نیز امتیاز کلی که اسلحه می گیرد که می توانید مشاهده کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید این موارد را ارتقا ببخشید . اگر شما با اسلحه ای خاصی مهارت دارید ، می توانید با انجام دادن مبارزات ، آن اسلحه را ارتقا ببخشید .

یک تیم را به بخش War ببرید

یکی از زیباترین بخش هایی که بازی اضافه شده است ، بخش  War می باشد . در این بخش شما می توانید با تیم خود به یک جنگ بروید . در این قسمت شما باید موقعیت های خاصی را تصرف کنید . بخش جنگ در مورد این نیست که چند نفر را می کشید ، این بخش بیشتر در مورد کار های تیمی می باشد . برای برنده شدن در این بخش شما به یک کار گروهی منظم ، نقشه و ارتباط کلامی نیاز دارید . 

چند نقش مختلف یاد بگیرید

همان طور که می دانید در بازی Call of Duty نقش های مختلفی وجود دارد که هرکدام از آنها قابلیت های خاص خود را دارند و هر کدام در بخش خاصی نیاز هستند . وقتی شما می خواهید در War شرکت کنید ، احتمالا کاپیتان به شما می گوید که باید فلان نقش را در تیم داشته باشید . پس برای اینکه بتوانید در جنگ های زیادی شرکت کنید باید حدقال 3 نقش مختلف را در بازی بتوانید ایفا کنید .

به حرف هم تیمی خود گوش کنید

معمولا در بازی اکثر بازیکن ها از قابلیت رادیویی خود استفاده می کنند تا مطلبی را منتقل کنند اما به خاطر اینکه بعضی از بازیکن ها از این قابلیت برای ایجاد سرو صدا و مزاحمت استفاده می کنند ، شما آنها را Mute  می کنید . اما اگر با انصاف باشید این صدا ها گاهی می توانند مفید باشند . مخصوصا برای نشان دادن موقعیت دشمنان یا برای کمک خواستن .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل