داستان بازی CyberPunk 2077 با احساسات گیمرها بازی خواهد کرد!!!

داستان بازی CyberPunk 2077 با احساسات گیمرها بازی خواهد کرد!!!

استودیو CD PROJECT RED با روایت‌های احساسی و تاثیرگذار به‌هیچ‌ وجه ناآشنا نیست و در آخرین ساخته‌ی عظیم، حماسی و تحسین‌شده‌ی آن‌ها یعنی The Witcher 3 هم دیدیم که چطور کاراکتر Geralt of Rivia را به‌شخصیتی چند بعدی تبدیل و با او روایتی پیچیده و پر احساس را برای گیمرها بازگو کردند. این روزها که بازی Cyberpunk 2077 با فضای شدیدا سنگین و بزرگسالانه، محتوای خشن، عمیق، و صدالبته نقش‌آفرینی کیانو ریوز تعریف می‌شود، شاید وجود عنصری مثل احساس در آن کمتر مورد بحث قرار گرفته باشد. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، پاول ساسکو (Pawel Sasko)، رهبر تیم طراحی ماموریت‌های بازی، به‌این موضوع اشاره کرده و امیدوار است که ماجراهای «سایبرپانک 2077» شما را احساسی کرده و به‌اشک ریختن وادار کند!!

در مصاحبه ای با gamer reactor، ساسکو درباره بازی صحبت کرد و در خلال آن، مروری بر لحظات احساسی و تکان دهنده بازی کرد. از نظر ساسکو گیمر ها از لحظات و سکانس های احساسی بازی شوکه خواهند شد!!! از نظر طراح بازی و گرداننده بازی احساسات، اساسی ترین نقش را در روایت داستان بازی خواهد داشت علی رغم خندیدن ها،متعجب شدن ها و خشمگین شدن ها، اشک هایی که خواهد ریخت، اصلی ترین و قوی ترین خروجی روایت احساسی بازی خواهند بود. ساسکو چنین گفت:

  • باور کنید کارهایی داریم انجام می‌دهیم که اشک‌تان را درخواهد آورد! بارو کنید که مشغول ساخت اثری هستیم که بازیکن را سرجایش میخ‌کوب و تا آخرین لحظه با بازی همراه خواهد کرد.
  • در طول بازی و لحظات آن، حس‌هایی همچون لذت، غم، شادی و صدالبته خشم را تجربه خواهید کرد. ما تمامی این احساسات را به‌شما منتقل خواهیم کرد و به‌عنوان یکی از هدف‌های اصلی خودم، می‌خواهم یک تکان اساسی به‌احساسات گیمرها بدهم! بله می‌خواهم این کار را انجام بدهم و گیمرها حسابی جاخواهند خورد! ما به‌سراغ‌تان می‌آییم!

 

 

درباره بازی:

این بازی در سال 2014 پس از اتمام ساخت بازی The Witcher 3: Hearts of Stone اغاز شد و جای هیچ شکی نیست که Cyberpunk 2077 در لیست مورد انتظارترین بازی های جهان وجود دارد. مچی پیترس، انیماتور ارشد بخش سینمایی استودیوی CD PROJECT RED، در مصاحبه‌ی خود با نشریه‌ فرانسوی Jeuxactu درمورد زمان ساخت بازی Cyberpunk 2077 اطلاعاتی را منتشر کرده است. طبق گفته‌های پیترس، هرچند این بازی در سال ۲۰۱۳ و پس از انتشار یک تریلر سینمایی به‌صورت رسمی معرفی شد، اما استودیوی سازنده تا قبل از اتمام ساخت بسته‌ الحاقی Heart Of Stone بازی The Witcher 3، مراحل توسعه بازی Cyberpunk 2077 را به طور کامل شروع نکرده بود و تمرکز اصلی تیم سازنده، معطوف به این اثر نبود.

البته برخی از اعضای استودیو در سال ۲۰۱۲ روی Cyberpunk 2077 مشغول به‌کار بوده‎‌اند، اما باید ۲۰۱۴ را سال شروع ساخت کامل بازی Cyberpunk 2077 بدانیم. پیترس تاکید کرد که تقریبا تمام اعضای CD Projekt Red در سال ۲۰۱۴ ساخت این اثر را آغاز کردند. جالب اینجا است که نه The Witcher 3  و نه بسته الحاقی Hearts of Stone  در سال ۲۰۱۴ منتشر نشدند و ۲۰۱۵ شاهد انتشار آن‌ها بودیم.

 حتی پس از انتشار این دو مورد، استودیوی CD Projekt Red همچنان به مجموعه‌ی ویچر پایبند بود و بسته الحاقی Blood And Wine  را در سال ۲۰۱۶ به دست بازیکنان رساند. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که تا قبل از سال ۲۰۱۶ تمام اعضای استودیوی سازنده بازی CD Projekt Red روی این اثر کار نکرده‌اند، اما تعداد آن‌ها از سال ۲۰۱۴ به اندازه‌ای بوده است که در روند ساخت بازی خدشه‌ای وارد نشود. با همه این صحبت‌ها هنوز هم جای سوال است که بازی Cybepunk 2077 چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟ متاسفانه حتی پیترس هم جواب قطعی این سوال را نمی‎‌‌داند.

در صفحه فروشگاه پلی استیشن اروپا بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد که این بازی حداقل به ۸۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. بعضی از بازیکنان بی صبرانه منتظر انتشار بازی هستند و بسیاری از گیمرها در حال پیش خرید کردن بازی Cyberpunk 2077 اگرچه بازی سایبرپانک تا سال آینده عرضه نمیشود، احتمال دارد فضای مورد نیاز سایبرپانک 80 گیگابایت باشد. ظبق اخرین اخبار فروشگاه پلی استیشن استور اروپا اعلام کرده حجم بازی 80 گیگابایت است اما با این حال ممکن است حجم بازی دقیق نباشد، همچنین یکی از کاربران ردیت اعلام کرد که هنوز CD PROJECT RED، مراحل ساخت بازی را تمام نکرده و ممکن است حجم بازی بیشتر یا کمتر شود.

به گفته پاول ساسکو، طراح ارشد ماموریت های سایبرپانک، این بازی برای پورت های کنسول نسل آینده نیز ارایه میشود. او در ادامه گفت:

  •  در حال حاضر تمرکز ما روی PC، PS4 و Xbox One است، اما در آینده شاید دوست داشته باشیم سایبرپانک ۲۰۷۷ را برای پلتفرم‌های نسل بعد هم پورت کنیم. بخواهم صادق باشم، این موردی است که در آینده باید در موردش تصمیم ‌گرفت. در حال حاضر تمرکز ما روی نسل فعلی است.

 

 

به گفته مایلز توست (طراح مراحل بازی)، مراحل فرعی بازی روی داشتان اصلی بازی تاثیر میگذارد!!!

استودیو CD PROJECT RED، خالق مجموعه The Witcher، با ساخت این مجموعه و طراحی مراحل فرعی گسترده‌اش، نشان داد که می‌توان در کنار داستان اصلی شخصیت‌های متعدد و داستان‌هایی را خلق کرد که می‌توانند تجربه‌ی کاربر را بیش از پیش گسترش دهند. البته مراحل فرعی مجموعه ویچر، تاثیری روی داستان اصلی نداشتند و بیشتر برای شناخت بهتر شخصیت‌ها طراحی شده بودند. حال امکان دارد در بازی Cyberpunk 2077، قضیه کمی متفاوت باشد.

طراح بازی (مایلز تویست) گفت:

  • مراحل فرعی بهترین فرصت برای ما هستند تا داستان جهان سایبرپانک را روایت کنیم. با اینکه مراحل فرعی جزو داستان اصلی به‌حساب نمی‌آیند، ولی به طرق مختلفی با آن در ارتباط هستند و تاثیر گذار خواهند بود؛ برای مثال شخصیت‌های بازی. به‌عبارتی پیامدهای انجام مراحل فرعی روی داستان اصلی تاثیر گذار هستند.
  •  
  •  
  • با توجه به گزارشی که سایت COMIC BOOK منتشر کرده، خرده فروشی در اسلوواکی مدعی شده که بازی مورد انتظار سایبر پانک سال جاری در تاریخ 7 آذر ماه ارایه خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل