نقد و بررسی

بهترین گوشی تا 5 میلیون | معرفی بهترین مدل‌ها در این محدوده قیمتی

بهترین گوشی تا 5 میلیون | معرفی بهترین مدل‌ها در این محدوده قیمتی

انتخاب گوشی میان رده با بودجه محدود

افرادی که در زمینه خرید و فروش گوشی‌های هوشمند هستند، حتما با سوال "بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان" بارها برخورد کرده‌اند. این سوال که توسط عده زیادی از مشتریان پرسیده می‌شود، نشان‌دهنده سختی انتخاب گوشی هوشمند مناسب در این بازه قیمتی است؛ زیرا تنوع بالای گوشی‌های میان رده در این بازه قیمتی کار انتخاب مدل مناسب را اندکی سخت می‌کند. اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مناسب تا سقف 5 میلیون تومان هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

بهترین برندها با بودجه 5 میلیون تومان

این روزها شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های میان رده را در سبد محصولات خود دارند. اما زمانی که یک بودجه مشخص برای خرید در نظر گرفته‌ می‌شود، رقابت بین گوشی‌های میان رده برندهای مختلف ساخته خواهد شد. به همین دلیل مشتریان باید به برند موبایل مورد نظر خود نیز برای خرید بهترین موبایل با 5 میلیون توجه داشته باشند. 

به طور کلی در بازار موبایل فعلی کشور می‌توان با بودجه 5 میلیون تومان مدل‌های میان رده برندهای شیائومی، سامسونگ، هواوی، نوکیا و موتورولا را انتخاب کرد. ولی زمان که قیمت و مشخصات فنی را معیار مقایسه بین مدل‌ها قرار می‌دهید، می‌بینید که محصولات شیائومی و هواوی از مدل‌های هم قیمت سامسونگ، موتورولا و نوکیا بهتر به نظر می‌رسند. به همین دلیل برای رسیدن به مشخصات فنی بهتر، توصیه می‌شود که به سراغ خرید محصولات این برندها بروید. 


معرفی چند مدل که شما را به بهترین گوشی تا 5 میلیون می‌رساند

زمانی که قصد دارید برای خرید بهترین گوشی هوشمند تا سقف 5 میلیون به بازار مراجعه کنید، بهتر است که به سراغ چند سری مشهور از برندهای شیائومی و هواوی بروید. سری‌های میان رده این دو برند دارای مشخصات فنی مناسبی هستند که قطعا پاسخگوی نیازهای روزمره و بازی‌های سطح متوسط خواهد بود. همچنین می‌توانید از دوربین و صفحه نمایش با کیفیت ای سری از گوشی‌های موبایل میان رده لذت ببرید. برخی از مدل‌ها و سری‌های مناسب خرید با بودجه 5 میلیون عبارتند از:

  • سری M لاین جدید برند پوکو که زیر مجموعه شرکت شیائومی است
  • سری ردمی نوت 8 و نوت 9
  • ردمی Note 9T
  • مدل‌های Y هواوی

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M3 Pro

پوکو جدیدترین برندی است که توسط شرکت شیائومی معرفی شده و توانسته انتظارات از گوشی‌های هوشمند را به طور قابل توجهی بالا ببرد. مدل F3 برند پوکو نشان داد که می‌توان با پرداخت یک هزینه معقول به قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند دست پیدا کرد. به همین دلیل اگر قصد خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون را دارید، باید Poco M3 Pro 5G را به عنوان یکی از گزینه‌های خریدتان قرار دهید. 

این گوشی دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای مدیا تک با معماری 7 نانومتری است که به کمک 4 گیگابایت حافظه رم می‌تواند از پس پردازش‌های نیمه سنگنین به خوبی بربیاید. همچنین این مدل دارای صفحه نمایش IPS 6.5 اینچی است که می‌تواند تصاویر با کیفیت دوربین 3 گانه گوشی را به شما نشان دهد. باطری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز در طول روز شما را از شارژر یا پاوربانک بی‌نیاز خواهد کرد، قیمت این گوشی حدود: 4,640,000 میباشد.

سری ردمی نوت 9 شیائومی

شیائومی با عرضه سری نوت 9 در سال گذشته توانست دست مشتریان را به خوبی برای خرید باز کند. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون هستید، مدل پایه این سری پر فروش مناسبتان است. شیائومی ردمی 9 دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت بوده و می‌توان مدل 64 گیگابیتی آن را نیز خریداری کرد. 

این گوشی دارای یک دوربین 4 گانه است که ماژول آلترا واید، واید، ماکرو و تشخیص عمق را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین کیفیت دوربین اصلی 48 مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به باطری5020 با قابلیت شارژ سریع، پردازنده مدیاتک 8 هسته‌ای و صفحه نمایش 6.4 اینچی با محافظ گوریلا گلس 5 اشاره کرد، قیمت این گوشی حدود: 4,139,000 میباشد.


مدل Redmi Note 9T

ردمی نوت 9T که برادر بزرگتر سری نوت 9 محسوب می‌شود، با قابلیت اتصال به شبکه 5G می‌تواند عنوان بهترین گوشی تا 5 میلیون را به راحتی به دست بیاورد. البته با چنین بودجه‌ای می‌توان مدل 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت را خریداری کرد. این گوشی یک دوربین 3 گانه 48 مگاپیکسلی دارد که عکس و فیلم‌ها را روی نمایشگر 6.53 اینچی نمایش می‌دهد. همچنین پردارزنده 8 هسته‌ای مدیاتک 800U توانایی انجام پردازش‌های مختلف را خواهد داشت، قیمت این گوشی حدود: 4,630,000 میباشد.


هواوی مدل Y8P

شرکت هواوی که شهرت بسیاری در زمینه ساخت گوشی‌های میان رده با کیفیت دارد، با مدل Y8P بار دیگر توانایی خود را به رخ سایر رقبا کشید. این گوشی دارای پردازنده کیرین 710 بوده که با حافظه رم6 گیگابایتی به شما کمک می‌کند تا چند نرم افزار را به صورت همزمان اجرا کنید. همچنین این گوشی دارای قابلیت‌های زیر است:

  • سنسور اثر انگشت
  • بدنه مقاوم از جنس پلاستیک و شیشه
  • صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED
  • دوربین 3 گانه 48 مگاپیکسلی
  • قیمت این گوشی حدود: 4,475,580 میباشد.


شیائومی Redmi 9T

مدل Redmi 9T جزو دیگر محصولات شیائومی است که می‌تواند به راحتی عنوان بهترین گوشی تا 5 میلیون را به به دست بیاورد. اگر شما هم به دنبال یک گوشی مناسب با دوربین، قدرت پردازشی و باطری خوب هستید، این مدل برای خریدتان مناسب خواهد بود. ردمی 9T یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 662 دارد که با رم 6 گیابایتی کار می‌کند. همچنین دوربین 4 گانه دارای سنسور 48 مگاپیکسلی بوده و باطری 6000 میلی آمپر ساعتی آن یک روز کامل گوشی را روشن نگاه می‌دارد، قیمت این گوشی حدود: 4,089,000 تومان میباشد.


موتورولا مدل Moto E6 Plus

اگر به برند گوشی بیشتر اهمیت می‌دهید و به دنبال قابلیت‌های خاص مانند مقاومت در برابر آب هستید، موتورولا مدل E6 Plus را خریداری کنید. این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک است و دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی دارد. همچنین گوشی دارای سنسور اثر انگشت بوده که امنیت دستگاه و اطلاعات شما را افزایش می‌دهد، قیمت این گوشی حدود: 3,600,000 تومان میباشد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا به شما برای انتخاب بهترین گوشی تا 5 میلیون کمک کنید. تمامی مدل‌های معرفی شده دارای مشخصات فنی قابل قبول بوده و می‌توانند نیازهای کاربران عادی را به خوبی پاسخ دهند. همچنین توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید به وضعیت اصالت، رجیستری و گارانتی دستگاه دقت نمایید تا به مشکل خاصی برخورد نکنید. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

2 نظر ثبت شده