تکنولوژی

تمسخر لوگوی ویندوز توسط اپل

تمسخر لوگوی ویندوز توسط اپل

طعنه زدن به رقیب در دنیای فناوری سابقه درازی دارد و اپل و مایکروسافت نیز دو غول قدرتمند این حوزه هستند که رقابت سنگینی در حوزه های مختلف با یکدیگر داشته و تاکنون به شکل های مختلف شاهد انواع کنایه های آنها به طرف مقابل بوده ایم.

یکی از آخرین این موارد به سایت پشتیبانی اپل مربوط می شود که این شرکت در آن سعی کرده برداشت خود از ویندوز را به شکل غیر مستقیم نشان دهد.

در وب سایت شرکت ساکن کوپرتینو، دسترسی به قسمت پشتیبانی هر بخش با کلیک کردن روی لوگوی رسمی آن انجام می گیرد، مواردی که از جمله آنها می توان به iOS 8، OS X Yosemite و iCloud اشاره کرد.

در بخش iCloud Calendar اما گزینه ای وجود دارد که با کلیک روی آن کاربر به بخش مربوط به iCloud Calendar در پلتفرم ویندوز منتقل می شود و اپل در این قسمت به جای لوگوی ویندوز، از تصویر نه چندان زیبای یک پنجره استفاده کرده است.

از آنجایی که طراحان این سایت حتماً تاکنون لوگوی واقعی سیستم عامل رقیب را مشاهده کردند، می توان گفت انتخاب این تصویر حتماً معنای پنهانی دارد که تفسیر آن را به شما می سپاریم.

برای درک بهتر برداشت اپل از سیستم عامل رقیب، بد نیست بدانید که اپل در Mac OS، دیگر PC های موجود روی شبکه را با آیکون زیر نمایش می دهد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل