مقالات

کورتانا برای کشورهای ترکیه و روسیه در دسترس قرار گرفت

کورتانا برای کشورهای ترکیه و روسیه در دسترس قرار گرفت

دیروز مایکروسافت بیلد جدید ویندوز 10 یعنی 10565 را برای کاربران اینسایدر عرضه کرد که شامل ویژگی های جدید و بهبود باگ های ویندوز 10 بود . اما هنوز بعضی از مشکلات شناخته شده ویندوز 10 هنوز هم پابرجا هستند . یکی از این مشکلات در دسترس نبودن کورتانا در بعضی از کشورها می باشد .

Gabe Aul سرپرست گروه ویندوز اینسایدر ، درباره فعال شدن کورتانا رد بعضی کشورها خبر داد .

@awmalloy We're working on publishing the language and speech packs that should light this back up, ETA is about14hrs.

— Gabriel Aul (@GabeAul) October 13, 2015

البته در وبلاگ رسمی ویندوز چیز دیگری نوشته شده بود و آن هم در دسترس نبودن کورتانا تا آخر این هفته برای بعضی از کشورها بود . به خاطر همین واضح نیست که آیا در این بیلد دو کشور روسیه و ترکیه می توانند از کورتانا استفاده کنند یا نه ؟

البته چیزی که در این میان قابل توجه است این است که کورتانا در بسیاری از کشورهایی که در سایت مایکروسافت لیست نشده اند نیز قابل دسترس است . به تازگی نیز به صورت رسمی کشورهایی نظیر استرالیا ، کانادا ، و هند (زبان انگلیسی) نیز به نواحی قابل دسترس کورتانا اضفاه شده اند . با اینکه کورتانا تقریبا در بیشتر کشورها قابل دسترس است ، پس اعلام مایکروسافت برای در دسترس نبودن در بعضی کشورها برای چیست ؟

به همین خاطر برای فعال کردن کورتانا لازم است به بخش All Settings > Time & language بروید و کشور مورد نظر خود را بر روی "United States" بگذارید تا بتوانید از کورتانا استفاده کنید .

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل