تکنولوژی مقالات

بیلد جدید ویندوز موبایل : 10549

بیلد جدید ویندوز موبایل : 10549

مایکروسافت اعلام کرد بیلد جدید ویندوز موبایل با شماره 10549 و ویژگی های جدید ، منتشر شد .  در بیلد 10549 کورتانا در کشورهای ژاپن  استرالیا ، کانادا به زبان انگلیسی قابل دسترس است . همچنین اعلام شده که دسترسی در کشورهای مکزیک ، برزیل و کانادا به زبان فرانسوی نیز در همین سال قابل دسترس خواهند بود .

 برنامه پیام رسان هم شامل یک جعبه دینامیک برای نمایش ایموجی ها می باشد . قبلا نیز جعبه نوشتن پیام تنها شامل یک خط می شد که دیدن متن پیام را مشکل می کرد  .

همچنین در بیلد 10565 ، پیام رسان Skype به صورت پیش فرض بر روی سیتم عامل نصب می باشد و شما نیاز به باز کردن Skype ندارید .

در بیلد 10549 نیز شکل های ایموجی بیشتری پشتیبانی می شوند . این ایموجی ها تقریبا رنگ های انسان ها را هم شامل می شود و در بیلد 10547 اضافه شده است .

در آخر برای  لومیا 1020 نیز تغییراتی صورت گرفت : اپ Lumia Camera در صورت بروزرسانی به ویندوز 10 موبایل قابل دسترس نیست . ولی صاحبان 1020 می توانند گوشی 1020 خود را به ویندوز 10 موبایل بروزرسانی کنید . اپ Lumia Camera در استور مایکروسافت برای ویندوز 0 موبایل در دسترس نیست . به خاطر همین با استفاده از ابزار مخصوص می توانند به ویندوز 8.1 موبایل برگردند .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل