تکنولوژی

افتتاح بزرگترین فروشگاه مایکروسافت در خیابان 5 نیویورک

افتتاح بزرگترین فروشگاه مایکروسافت در خیابان 5 نیویورک

سال ها پیش اپل فروشگاه زیبا خود را در خیابان 5 ام شهر نیویورک که یکی از گرانترین خیابان های این شهر است افتتاح نمود و به دنبال آن امروز شاهد حضور بزرگترین فروشگاه مایکروسافت با فاصله اندک از فروشگاه اپل هستیم.

از امروز کاربران و علاقه مندان به مایکروسافت و محصولاتش می توانند به این فروشگاه بروند و کار با این محصولات را تجربه کنند. شرکت مایکروسافت سیاست خود را بر روی نظرات کاربران نهاده و با توجه به نیاز و گفته های آن ها سیستم و یا محصول مورد نظر را تغییر یا ابداع می کند. دقیقا روش توسعه ویندوز 10 که با توجه به گفته های کاربران این سیستم عامل را تغیر داد.

پس از ورود به فروشگاه با آخرین و جدید ترین محصولات شرکت مایکروسافت اعم از ایکس باکس، محصولات سر فیس، تلفن همراه و... روبرو خواهید شد و فرصت کار کردن با آن ها را خواهید داشت. یکی از نکات قابل توجه عدم وجود کابل های امنیتی برای حفاظت از محصولات است.

دلیل اعلام بزرگترین فروشگاه 5 طبقه بودن این فروشگاه است چرا که پیش از این تمامی فروشگاه های این شرکت یک طبقه بوده. در طبقه اول محصولات در دسترس کاربران است. در طبقه دوم به کارمندان این فروشگاه آموزش داده می شود و بخش دیگری از این طبقه مخصوص محصولات Dell است. لازم به ذکر است که این فروشگاه 19 زبان دنیا را برای رفع مشکلات کاربران پشتیبانی می کند.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل