گوشی G5 ال‌جی با بدنه تمام فلزی عرضه می شود

گوشی G5 ال‌جی با بدنه تمام فلزی عرضه می شود

شرکت ال‌جی در سال های اخیر نتوانست همگام با کمپانی های بزرگ دنیا به سمت استفاده از موادی همچون شیشه و فلز در ساخت گوشی های هوشمند خود حرکت کند و اسمارت فون جی 4 خود را برخلاف اسمارت فون‌هایی که در سال 2015 با بدنه ای فلزی و شیشه ای رونمایی شدند، با بدنه ای پلاستیکی و چرمی روانه بازار کرد.

 

این شرکت چندی پیش با معرفی گوشی V10 گامی بزرگ در جهت جداشدن از پلاستیک و استفاده از مواد با کیفیت‌تر در بدنه گوشی های هوشمند خود برداشت به طوری که فریم این گوشی را از جنس فلز ضد زنگ "Dura Guard" ساخته است.

 

اما شنیده ها حاکی از این است که سال 2016 بری این کمپانی کره ای، سالی متفاوت خواهد بود چرا که قرار است برای اولین بار در تاریخ این شرکت، اسمارت فون جی 5 با بدنه ای تمام فلزی عرضه شود.

 

اگر این اتفاق بیفد بی تردید می تواند یکی از بزرگ‌ترین تغییرات جی 5 لقب گیرد که می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در جلب توجه خریداران و افزایش محبوبیت گوشی های هوشمند این شرکت داشته باشد.

 

ناگفته نماند که در آخرین گزارش مالی منتشر شده از سوی این شرکت، کسب و کار گوشی های هوشمند ال جی با کاهش 21 درصدر در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2014 میلادی، افت چشمگیری را تجربه کرد و مسئولین این شرکت امیدوارند که بتوانند با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین استفاده از پوششی فلزی در پرچمدار جدید خود، بار دیگر طرفداران اسمارت فون ها را به سمت خود جذب کنند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل