تکنولوژی

اپلیکیشنی که به ازای هر قدم برداشته شده به شما پول پرداخت می کند

اپلیکیشنی که به ازای هر قدم برداشته شده به شما پول پرداخت می کند

5f919565-7716-4d7c-b2f9-56bf547a62bd

آیا انگیزه کافی برای پیاده‌روی ندارید؟ اگر برای هر قدمی که برمیدارد پول دریافت کنید چطور؟ این ایده در حقیقت مبنای طراحی اپلیکیشن Bitwalking بوده است، یک اپلیکیشن، یک واحد پول و یک بازار خرید و فروش که به ازای هر 10 هزار قدم برداشته شده توسط کاربرانش به آنها یک دلار Bitwalking می دهد.

 

ایده طراحی این اپ چیزی فراتر از یک پیام هشدار ساده و ترغیب کاربران به پیاده روی است، طراحان این اپلیکیشن در حقیقت سعی دارند تا از پلتفرم خود به عنوان منبع درآمدی برای ساکنان کشورهای در حال توسعه استفاده کنند. کاربران می توانند به سادگی و تنها با راه رفتن پول در بیاورند. پس از اینکه کاربر این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرد، این برنامه رایگان قدم‌ها او را به دلارهای Bitwalking که با نشان BW$ شناخته می‌شوند، تبدیل می‌کند. پولی دریافتی کاربران هر روز بیشتر می‌شود و در حساب آنها باقی می‌ماند تا زمانی که این پول را تبدیل یا خرج کنند. این شرکت در مالاوی، کشوری در آفریقای جنوبی، ایستگاه هایی به نام Biwalking hubs نصب کرده است که با هدف آموزش نحوه مدیریت، تجارت و خرج کردن این واحد پول دیجیتال BW$ طراحی شده‌اند.

 

این ایده در ظاهر بسیار با ارزش به نظر می‌رسد، با این حال پرداخت‌های Bitwalking باید از جایی مشخص تامین شوند. به این ترتیب این شرکت به دنبال شرکایی است تا بتوانند نیازهای مالی این پروژه را تامین کنند. برای مثال آگهی‌دهندگان یا برندهای ورزشی می‌توانند از این اطلاعات برای ارزیابی میزان فعال بودن بازار هدف خود استفاده کنند. موسسان این پروژه موفق شده‌اند تا به امروز برای سرمایه‌گذاری اولیه طرح خود، بیش از 10 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران ژاپنی پول دریافت کنند.

 

این اپلیکیشن در حال حاضر تنها از طریق سیستم دعوت نامه‌ای قابل استفاده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل