معرفی سایت نرم افزار و اپلیکیشن

سرویس google photo یکساله شد

سرویس google photo یکساله شد

آیا تاکنون مقایسه ای میان هزینه ی که شرکتهای مختلف در ازای میزبانی یک ترابایت عکس دریافت میکنند انجام داده اید؟ این هزینه به طور سالیانه برای آیکلاد 240 دلار است، دراپ باکس 100 دلار و مایکروسافت واندرایو 84 دلار دریافت میکنند. اما این هزینه برای گوگل به صفر میرسد. در واقع میزبانی این حجم تصاویر بر روی دسکتاپ، اندروید و iOS توسط گوگل به طور رایگان انجام میشود.

شرکت گوگل اعلام کرده محصول جدید Google Photos این شرکت فضای بی نهایت رایگان برای عکس ها و تصاویر ویدئویی در اختیار کاربران قرار می دهد. تنها محدودیت موجود آن است که عکس های شما باید زیر 16 مگاپیکسل و ویدئوها نیز تا رزولوشن تمام اچ دی باشند

وبلاگ گوگل در پستی اعلام کرده سرویس google photos از زمان آغاز به کار 1/6 میلیارد انیمیشن، کولاژ و فیلم از اسنپ شات های شما تولید کرده است. علاوه بر اینها، در طول این یک سال 2 تریلیون برچسب ایجاد شده که 24 میلیارد آن مربوط به سلفی ها می شود.

در گذشته هنگام آپلود عکسهایی با کیفیت بالا حافظهٔ گوشی تان محدود بود و بیشتر کاربرانی که از این ویژگی سرویس مورد بحث استفاده می کنند، ساکن کشورهای در حال توسعه هستند و موبایل هایی در اختیار دارند که از همان ابتدا ظرفیت مناسبی از حافظه داخلی را در اختیارشان قرار نمی دهد. اما خوشبختانه این سرویس حدود 13.7 پتابایت فضا در اختیار تلفن های هوشمند قرار داده است.

کالبدشکافی آخرین آپدیت این اپلیکیشن نشان می دهد که دارندگان نکسوس به زودی می توانند از امکان میانبرهای کیبورد استفاده کنند. از این پس کاربران قادرند با فشردن کلیدهای ترکیبی روی کیبورد، عملیاتی نظیر حذف تصاویر، دانلود تصاویر، ویرایش، جستجو بین آن ها و بهبود کیفیت تصاویر را به راحتی انجام دهند.

همچنین هدف اصلی از ایجاد این سرویس کمک به کاربران برای تهیهٔ نسخهٔ پشتیبان از تصاویرشان بوده است. با کمک این سرویس از این پس تصاویری که ثبت کرده اید به شکل خودکار در سرورهای گوگل جای می گیرند. علاوه بر این، گوگل تصاویر تکراری شما را آپلود نمی کند و اگر این اتفاق بیفتد، به شکل خودکار آنها را از سرور خود حذف می کند. به این ترتیب روزانه تصاویر زیادی توسط گوگل فوتوز حذف می شوند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل