تکنولوژی مقالات

ایسوس دو گوشی Zenfone 3 Laser و Zenfone 3 Max را معرفی کرد

ایسوس دو گوشی Zenfone 3 Laser و Zenfone 3 Max را معرفی کرد

خانواده گوشی های زن فون 3 ایسوس کم کم در حال تکمیل شدن است و در ادامه روند افزایشی اعضای انی گروه، امروز اسوس در ویتنام دو گوشی Laser و Max را به این سری اضافه کرد و حالا در کنار Zenfone 3، Zenfone 3 Deluxe و Zenfone 3 Ultra، اعضای نسل سوم گوشی های هوشمند اسوس به 5 عضو رسیده اند. سنسور اثر انگشت در پشت بدنه گوشی جای گرفته است. زن فون 3 که ادامه دهنده ی راه Zenfoen 2 Laser است، ویژگی خود را در نامش به همراه دارد. این گوشی می‌تواند با استفاده از نسل دوم فوکوس های لیزری خاص اسوس، در مدت زمان بسیار سریع 0.03 ثانیه روی سوژه ی عکس فوکوس کند و با استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی PixelMaster 3.0 که از سنسور دوربین Sony IMX214 استفاده می‌کند، عکس های مورد نظر کاربر را ثبت کند. علاوه بر این دوربین به سیستم لرزشگیر الکترونیکی (EIS) مجهز شده است و در نهایت مجموعه با یک سنسور تصحیح رنگ تکمیل خواهد شد.

zenfone3-laser

در قسمت های دیگر هم باید بگوییم که گوشی به یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080p با شیشه 2.5 بعدی در جلوی گوشی پوشانده شده است. این گوشی به رم 4GB و 32GB حافظه داخلی و یک سنسور اثر انگشت مجهز شده است که ضخامت آن هم به 7.9 میلی متر می‌رسد. قیمت گوشی هم برای کشور ویتنام 5.990.000 دنگ است که مبلغی در حدود 268 دلار یا 241 یورو خواهد شد.

zenfone3-max

حالا کمی به گوشی دیگر معرفی شده در این مراسم بپردازیم. Zenfone 3 Max به یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که در مقایسه با نسل قبلی اش که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشت یک حرکت به عقب است ولی این مورد را در نظر داشته باشید که کمتر بودن ظرفیت باتری نمی‌تواند به عملکرد بد گوشی در حوزه باتری آن منجر شود. بدنه گوشی فلزی است و نمایشگر آن 5.2 اینچی از نوع IPS-LCD خواهد بود که 3 گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه با یک سنسور اثر انگشت با پاسخگویی سریع نیز همراه آن است که می‌تواند در 0.2 ثانیه گوشی شما را آنلاک کند. همچنین این گوشی می‌تواند به عنوان یک پاور بانک هم استفاده شود و در صورت لزوم دستگاه های دیگر شما را شارژ کند. آنچه در بالا گفتیم همه اطلاعاتی است که تا این لحظه در مورد زن فون های جدید داریم و هنوز اطلاعات فنی دیگری از آنها منتشر نشده است که ویژگی های کامل آنها را معرفی کند. مسلماً با عرضه این گوشی ها و رسیدن به بازار های جهانی بیشتر می‌توان در مورد آنها صحبت کرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل