خودرو

پيشگاموبيل:جشن بزرگ لامبورگيني در حضور اعضاي خانواده اش

پيشگاموبيل:جشن بزرگ لامبورگيني در حضور اعضاي خانواده اش

لامبورگینی در هفته خودروی مونتری، این کمپانی بهترین مدل‌های قدیمی و جدید خود را به نمایش گذاشت، تاریخچه‌ای از این لامیورگینی را ارائه داد و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. fz6-05 شرکت لامبورگینی در نمایشگاه خودروی مونتری ۵۳ سال فعالیت خود در زمینه خودرو سازی را به نمایش گذاشت و ناظران را شگفت‌زده کرد. لامبورگینی در این نمایشگاه مدل‌های جدید و قدیمی را در کنار یکدیگر در معرض نمایش قرار داد.

image

در ‌واقع خبر مهم حضور لامبورگینی در این نمایشگاه، نمایش جهانی لامبورگینی سنتناریو رودستر (Centenario Roadster) بود. تنها ۲۰ دستگاه از سنتناریو رودستر تولید خواهد شد که نمونه مسقف آن در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس برای اولین بار در معرض نمایش قرار داده شد. موتور ۶.۵ لیتری V12 این خودرو، توانی معادل ۷۷۰ اسب بخار فراهم می‌کند که باعث می‌شود این خودرو، سریع‌ترین لامبورگینی تولید شده تا بدین روز محسوب شود.

image

سال ۲۰۱۶ سالگرد رویداد مهم دیگری نیز هست؛ سالگرد ۵۰ سالگی لامبورگینی میورا (Miura) که بی‌شک، اولین سوپر خودروی جهان به حساب می‌آید. تنها ۷۶۴ دستگاه از این مدل تاکنون تولید شده؛ اما تنها ۲۵ میورا در گردهمایی خودروهای اسپرت پبل، دور هم جمع شدند.

image

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل