تکنولوژی برنامه نویسی

پنج تکنیک کاربردی برای بهبود وبلاگ نویسی

پنج تکنیک کاربردی برای بهبود وبلاگ نویسی

پنج تکنیک کاربردی برای بهبود وبلاگ نویسی:

در این شکی نیست که وبلاگ نویسی یک روش سنتی و درست برای افزایش ترافیک وب سایت و افزایش نرخ تبدیل است. در اینجا پنج ابزار و تکنیک که می توانید برای بهبود وبلاگ خود از آن استفاده کنید را توضیح می دهیم. شما متوجه خواهید شد که اکثر این موارد می توانند به سرعت و کارآمد اجرا شوند و شما می توانید بلافاصله نتایح آن را ببینید:

  • بیشتر از محتوای بصری استفاده کنید

این روزها محتوا بسیار با اهمیت است و می تواند برای شما بسیار مفید باشد. محتوای مناسب می تواند خوانندگان را به سایت شما جلب کند و فرصت مناسبی را برای جذب آن ها فراهم کند. از طریق محتوای بصری مانند تصاویر برای گفتن یک داستان به خوانندگان خود استفاده کنید. محتوای تصویری ذهن آن ها را درگیر می کند و به آنچه شما نوشتید علاقه مند می شوند. به خاطر داشته باشید که از تصاویر در تمام فضای متن استفاده کنید و از اینکه تمام عکس ها را به پایین پست ببرید خودداری کنید زیرا در همان لحظه اول مخاطبان تان را از دست خواهید داد. نیاز نیست شما برای درج تصاویر از یک متخصص فوتوشاپ استفاده کنید، بسیاری از منابع و ابزارهای رایگان وجود دارد که می تواند برای شروع به شما کمک کند.

  • از ابزار بررسی و نظرسنجی استفاده کنید

شما چه طور می خواهید متوجه بشوید که خوانندگان شما به مطالب شما علاقه مند هستند یا خیر. زمانی که شما درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید، بهتر می توانید محتوا تولید کنید و موثر تر می نویسید. شما می توانید با ابزارهای نظرسنجی مانند Alexa  یا  Survey Monkey بیشتر در مورد مخاطبان تان بیاموزید. ابزارهای نظرسنجی به طور باور نکردنی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان تان مفید هستند.

  • یک رویکرد نوشتاری متداول ایجاد کنید

یک وبلاگ خوب باید یک داستان برای گفتن داشته باشد. شما باید قبل از شروع به نوشتن آن تصمیم بگیرید که چه داستانی پیش خواهد آمد. یک وبلاگ بدون موضوع یا جریان متداول می تواند موجب انحراف بازدیدکنندگان سایت شود. مردم به یکپارچگی علاقه مند هستند. با ایجاد یک رویکرد ویرایشی سازگار بازدیدکنندگان را تشویق می کنید به طور مرتب به سایت شما مراجعه کنند و پیگیر مطالب شما شوند.

  • اتصال مسقیم وبلاگ به صفحه تماس

وبلاگ ها اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند. به این معنی که مردم فقط برای دریافت محتوای مفید به وبلاگ ها مراجعه می کنند. وبلاگ ها یک فرصت مناسب برای تماس با شما را در اختیار خواننده قرار می دهند. بهتر است که وبلاگ ها به طور مستقیم با درگاه پرداخت مشتری و صفحه خرید شما متصل شوند. دعوت به عمل در وبلاگ ها مانند یا دعوت به خرید یک محصول می تواند باعث افزایش نرخ تبدیل شود.

  • گزینه های اجتماعی و اشتراک گذاری را بهبود بخشید

ما در جهانی زندگی می کنیم که به طور مداوم همه چیز و همه کس به هم متصل هستند. انسان ها به صورت طبیعی دوست دارند که چیزهای مفید را به اشتراک بگذارند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان سایت شما به راحتی می توانند پست های وبلاگ شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. گزینه های اشتراک گذاری را به وضوح در هر پست وبلاگ خود نشان دهید تا اگر مطلبی برای شخصی مفید یا جال بود بتواند به اشتراک بگذارد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل