اپلیکیشن اندروید بازی

برترین بازی های اندروید در سال 2017

برترین بازی های اندروید در سال 2017

بازی در تلفن همراه محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فناوری ها دارد، و به نظر میرسد که بازی های اندروید هر سال بهتر میشوند. با انتشار اندروید noughat یا همان اندروید 7 و vulkan api قطعا بازی ها در اندروید بهتر و بهتر خواهند شد نسبت بازیی هایی که درحال حاضر میبینیم.بیشتر از این منتظرتون نمیزارم، بهترین بازی های اندرویدی سال جاری را به همراه لینک گوگل پلی میتوانید مشاهده کنید.

Crashlands

Crashland در سال 2016 منتشر شد و در حال حاضر یکی از بهترین بازی های آندروید است که تاکنون ساخته شده است.در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Flux Dabes قرار بگیرید ؛ کسی که در نقش راننده کامیون در حال گذراندن زندگی خودش بوده و به صورت اتفاقی مورد آزار و اذیت Hewgodooko قرار می گیرید و از لاین جاده خارج شده و هم اکنون ماموریت خود را برای از بین بردن این موجود شرور آغاز می کند تا به هدف اصلی اش که برقراری صلح به سرزمین هست، برسد. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی اندروید هستید ما این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم.

دانلود crashlands از گوگل پلی

Hearthstone: Heroes of Warcraft

این بازی در اواخر سال 2014 میلادی منتشر شد و تا به حالا از بهترین بازی های اندرویدی بوده است.در این بازی شما و حریفتان به نوبت کارت هایی با ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فرد رو می کنید تا یکدیگر را شکست دهید و به سراغ حریف بعدی بروید! چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌هاست.

دانلود Hearthstone از گوگل پلی

Minecraft: Pocket Edition

یک بازی پرطرفدار برای تمامی مردم جهان با هر سلیقه ای.از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون بازی در محیطی دوست داشتنی با دیزاین ماینکرافت، یموسیق و صداگذاری واقعا زیبا و هیجان آور، دارا بودن یک داستان واقعا زیبا و هیجان انگیز، کنترلرهای لمسی عالی برای هدایت و کنترل کارکتر ؛ گرافیک اچ دی با ساخت فوق العاده اش اشاره کرد!

دانلود Minecraft از گوگل پلی

Riptide GP series


بازی Riptide GP شاید بهترین رقیب موجود برای تمام بازی های آندروید باشد. آخرین عنوان Riptide GP Renegade است.در این بازی جت اسکی سواران بر روی آب های خروشان با سرعت بالا حرکت می کنند و با عبور از آبشارها با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و در راه های آبی عمومی پلیس را فریب می دهند! شما نیز یک جت اسکی سوار هستید که به صورت غیر قانونی در لیگ های آبی به مسابقه می پردازید و موج ها را به هم میریزید و تشکیلات کارخانه ای را برای بالا بردن اعتبار خود خراب می کنید!

دانلود از گوگل پلی


Rockstar Games titles

مجموعه بازی های GTA که در تلفن همراه های اندرویدی هم پرطرفدار هستند.کمپانی راک استار بازی های مختلف و محبوبی را برای دستگاه های اندرویدی معرفی کرده است. از جمله Grand Theft Auto III، Vice City، San Andreas.

آنها بازی های دیگری را نیز معرفی کرده اند;Max Payne Mobile، GTA: Liberty City Stories، and GTA: Chinatown Wars که همه این عناوین در حال حاضر موجود میباشند.

دانلود از گوگل پلی

Rollercoaster Tycoon

این بازی برای کامپیوتر های شخصی هم موجود میباشد.و پس از آن در اندروید محبوبیت فراوانی را به دست آورد. این بازی در ابتدای کار به شما یک پارک را می دهد که وظیفه ی مدیریت و گسترش ان بر عهده ی شماست و می بایستی که با استراتژی ها و راه کار های خود پارک را سفارشی سازی کرده و با کارهای مختلف برای ارتقا و گسترش ان تلاش کنید و با هزاران بازیکن آنلاین جهانی به رقابت بپردازید!

دانلود از گوگل پلی


Unkilled

UNKILLED آخرین بازی تیر اندازی به زامبی شرکت MADFINGER Games است، همان توسعه دهندگانی که ما آنهارا با عنوان هایی همچون Dead Trigger 2 و Shadowngun به یاد داریم.داستان بازی از این قرار است که نوعی ویروس خطرناک در شهر نیویورک پخش شده است و همه مردم را رفته رفته به زامبی تبدیل می کند و این بیماری مهلک در حال گسترش و نفوذ به کشورها و شهرهای دیگر جهان می باشد و شما باشید از آن جلوگیری کنید!

دانلود از گوگل پلی

Vainglory

ساخت این بازی به کمک موتور گرافیکی اویل انجین حدودا دو سال از استودیوی سازنده زمان برده که درحال حاضر از بهترین های اندرویدی میباشد.شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود!(به صورت آنلاین)

دانلود از گوگل پلی

نمیشه گفت کدام یک از این عناوین بهترین هستند.امیدوارم از بهترین های اندروید 2017 لذت ببرید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

1 نظر ثبت شده