تکنولوژی مقالات

آخرین فیلتر های اسنپ چت یعنی تشخیص حیوانات و غداها

آخرین فیلتر های اسنپ چت یعنی تشخیص حیوانات و غداها

خب دوستان ، همانطور که می دانید ، مسنجر  اسنپ چت (SnapChat) یکی از محبوب ترین مسنجر های موجود در دنیا می باشد که  تا کنون حدود 500 میلیون نفر ، کاربر فعال دارد . اسنپ چت ، مانند مسنجر  های دیگر ، پرسرعت و با امکانات فراوان بوده و به شما این امکان را می دهد  که بتوانید عکس ها و ویدئو های خودتان را به اشتراک بگذارید ، با دوستان  خودتان گفت و گو (چت) کنید و دوستان جدیدی را با استفاده از رد یاب ، پیدا  کنید !

تا کنون ، حدود چندین فیلتر با قابلیت های ویژه به این نرم افزار اضافه شده است . مانند فیلتر های افکت برای عکس ها ، فیلتر های رنگ و ... ! ولی چند لحظه پیش ، آخرین فیلتر اضافه شده خود را اسنپ چت معرفی کرد ، و این فیلتر با عنوان "تشخیص حیوانات و غدا" در نرم افزار اسنپ چت وجود دارد . شما با استفاده از این فیلتر جدید می توانید در عکس ها و ویدئو های گرفته شده خودتان ، حیوانات و غدا های موجود را تشخیص دهید ! هنگامی که شما حیوان و یا غدایی را در تصویر و یا فیلم خودتان با استفاده از این فیلتر تشخیص می دهید ، گرافیک متفاوتی تصویر پیدا می کند در حیوانات و یا غداها ، گرافیک خاصی را به خودشان می گیرند که باعث جذاب شدن آنها می شود !

پیش  از طراحی مجدد آن، Snapchat فیلترهای جدیدی را به وجود می آورد که فوکوس های شما را تشخیص می دهد تا عکس های شما از گرافیک متفاوتی برخوردار شوند ! اسنپ چت ، بی سر و صدا در حال اضافه کردن قابلیت های جدید در چرخه فیتلر های خود می باشد که تا کنون ، این فیلتر ، آخرین فیلتر موجود در چرخه فیلتر های اسنپ چت است ! همچنین ، قبل از اضافه کردن این فیتلر ، شرکت Mashable این فیلتر را تایید کرد و اجازه منتشر کردن آن را داد .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل