تکنولوژی آموزش نرم افزار و اپلیکیشن

آموزش پست کردن چند استوری پشت سرهم در اینستاگرام

آموزش پست کردن چند استوری پشت سرهم در اینستاگرام

اینستاگرام چند بروز رسانی در مورد اندروید را اعلام کرده‌است، از جمله توانایی آپلود کردن چندین عکس و ویدیو در یک زمان.
قبلا، اگر شما می‌خواستید چندین عکس یا ویدئو را به داستان اینستاگرام خود ارسال کنید، باید برای هر بخش رسانه از این فرآیند استفاده کنید. حالا، زمانی که کاربران آندروید به بارگذاری رسانه می‌روند، یک آیکون جدید در گوشه سمت راست بالای صفحه وجود خواهد داشت. زمانی که به آن ضربه می‌زنید، گالری گوشی شما نمایش داده خواهد شد و شما می‌توانید ۱۰ عکس و ویدئو را انتخاب کنید تا در یک عکس عکس بگیرید. هنگامی که محتوا انتخاب شد، یک پیش‌نمایش از نحوه ظاهر آن را خواهید دید، و این گزینه را دارید تا قبل از آپلود کردن همه چیز ، برچسب، متن و سایر تزیینات را به آن‌ها اضافه کنید.
قادر به داشتن دسته‌ای از عکس‌ها و ویدیوهایی است که بلافاصله در موقعیت‌های مختلف می‌تواند مفید و مفید واقع شود. گاهی ممکن است بخواهید به چیزهایی دست پیدا کنید که به آن‌ها ضربه زده‌اید تا مطمئن شوید که قبل از ارسال ، عالی است. متناوبا، زمان‌هایی وجود داشته‌است که من در حال سفر به مکان‌هایی با کمی عدم پذیرش هستم، و باید صبر کنم تا چیزهایی را که در طول روز ثبت کردم به اشتراک بگذارم.

اینستاگرام کنار این به روز رسانی، اینستاگرام هم با ارسال استوری شما یک چیز دیگر را تغییر داده‌است. زمانی که یک عکس یا ویدئو را به اشتراک می‌گذارید، برچسب مکان به طور خودکار جاهایی را پیشنهاد خواهد کرد که در آن ثبت شده‌است. یک میان‌بر کوچک خوب است، و همچنین اگر نیاز به دویدن به حافظه داشته باشید می‌تواند کمک کند.


1- برای اینکار میبایست اینستاگرام خود را به آخرین نسخه از طریق گوگل پلی یا اپ استور بروز کنید.

2- روی بخش مربوط به استوری ها بروید.

3- روی مربع سمت چپ کلیک کنید.

4- بر روی آیکون موجود در بخش بالایی برای افزودن چند عکس، تپ کنید.

5- کافی است عکس‌ها و ویدیوهایی را که می‌خواهید استوری قرار دهید، انتخاب کنید و در آخر برای انتشار بر روی Your Story تپ کنید.
با این ویژگی جدید، کاربر به جای این که یکی یکی عکس‌ها و فیلم‌هایش را در بخش استوری اینستاگرام آپلود کند، همه را به صورت یکجا منتشر خواهد کرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل