بازی

بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید | تجربه‌ خالص هیجان در مبارزات جذاب

بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید | تجربه‌ خالص هیجان در مبارزات جذاب

بازی‌های تفنگی آفلاین اندروید؛ بازی‌هایی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز

بازی‌های تفنگی در دنیای بازی‌های ویدیویی، جایگاه ویژه‌ای دارند و سالانه تعداد زیادی از گیمرها را به خود جذب می‌کنند. این بازی‌ها در دو نوع آنلاین و آفلاین برای سیستم عامل اندروید ساخته شده‌اند. بازی‌های جنگی آنلاین مانند کالاف دیوتی و پابجی از محبوبیت به شدت بالایی برخوردار هستند اما مشکلی که برخی از کاربران با این نوع بازی‌ها دارند، آنلاین بودن آن‌هاست. بازی‌های تفنگی آفلاین نسبت به بازی‌های شوتر آنلاین این مزیت را دارند که کاربر در هر لحظه و هر شرایط که بخواهد، می‌تواند به بازی دسترسی داشته باشد. در ادامه برخی از بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید را معرفی کرده‌ایم.

 

بازی تفنگی آفلاین N.O.V.A. Legacy

بازی آفلاین نووا لگسی (N.O.V.A Legacy) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک شوتر اندروید است. ماجرای داستان این بازی به بشر و آینده او مرتبط است. شما باید به شخصیت اصلی این بازی که Yelena نام دارد کمک کنید تا دشمنان بشر را نابود کند تا نسل انسان‌ها زنده بماند.

استدیو منتشر کننده این بازی گیم لافت است که این بازی را با حجم 45 مگابایت در فروشگاه‌های بازی در اختیار کاربران گذاشته است. گرافیک این بازی نسبت به حجم کمش، جذابیت‌های بصری بسیار مناسبی دارد. موفقیت این بازی چشم‌گیر بوده است؛ به طوری که این بازی از زمان عرضه اولیه‌ در سال 2017 تا کنون بیش‌تر از 50 میلیون بار بر روی دستگاه‌های اندروید نصب شده است.

در بازی نووا لگسی شما می‌توانید به صورت چند نفره و آنلاین نیز بازی کنید. از دیگر ویژگی‌های این بازی شخصی سازی سلاح‌ها و ارتقا آن‌ها است که باعث می‌شود بازی برای شما تکراری نشود. شما می‌توانید این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید به بقیه معرفی کنید.

بازی جنگیDead Effect 2 

بازی Dead effect 2 در سال 2013 برای گوشی‌های اندروید منتشر شد که یکی از اولین بازی های تفنگی آفلاین اندروید بود. داستان نسخه دوم این بازی همانند نسخه قبلی است، اما گیم پلی و تجهیزاتی که در طول بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند حسابی ارتقا پیدا کرده است. 

در بازی Dead effect 2 شما در یک سفینه فضایی هستید که اطرافتان را زامبی‌ها محاصره کرده‌اند. شما باید طی ماموریت‌های مختلف لوت جمع کنید و زامبی‌ها را یک به یک از بین ببرید. برای کشتن زامبی‌ها نیازی به شلیک کردن ندارید، فقط کافی است اسلحه را به سمت آن‌ها بگیرید تا به صورت خودکار به آن‌ها شلیک شود. در این نسخه قابلیت انجام 20 ساعت بازی تک‌نفره اضافه شده است.

گرافیک و موسیقی بازی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند. تنها مشکلی که این بازی دارد این است که برای ارتقا سلاح‌ها باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام شود. اگر طرفدار بازی‌های سبک تیراندازی هستید، بازی Dead effect 2 از بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید محسوب می‌شود.

بازی Dead Trigger 2؛ از بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید

بازی Dead Trigger 2 نیز از جمله بازی های تفنگی آفلاین اندروید است که در آن باید زامبی‌ها را بکشید. وظیفه شما این است که نگذارید زامبی‌ها انسان‌ها را از بین ببرند. شما می‌توانید زامبی‌ها را آتش بزنید و یا آن‌ها را با گاتلینگ منفجر کنید.

بازی دد تریگر 2 از هر نظر یک بازی کامل محسوب می‌شود و از گرافیک و گیم پلی مناسبی برخوردار است. از دیگر نکات مثبت این بازی سیستم کنترل آن است که همه چیز را به سادگی روی نمایشگر موبایل به نمایش می‌گذارد. شما در این بازی می‌توانید در 33 محیط منحصر به فرد به کشتن زامبی‌ها بپردازید. بازی دد تریگ 2 یکی از بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید محسوب می شود. این بازی موفقیت چشمگیری داشته است. به طوری که، تا کنون بیش از 60 میلیون پلیر این بازی را بر روی دستگاه‌های آندروید خود نصب کرده‌اند.

بازی مهیج Overkill 3؛ از برترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید

بازی Overkill 3 یکی از بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید است که در آن باید دشمنانتان را با استفاده از سلاح‌های مختلف از بین ببرید. این بازی به صورت سوم شخص است که در آن 8 محیط متفاوت، 60 میدان مبارزه، 4 مود مختلف و بیش از 60 تفنگ وجود دارد. قبالیت‌های مختلف این بازی باعث می‌شود که تجربه‌ای تکرارنشدنی را تجربه کنید.

پیش از هر ماموریت، شما می‌توانید سلاح‌های خود را انتخاب کرده و پیش از رویارویی با باس‌ها، درجه سختی بازی را تنظیم کنید. با پیشرفت در بازی می‌توانید از تجهیزات جدیدتری استفاده کرده و با تکمیل ماموریت‌ها ستاره‌ جمع‌آوری می‌کنید.

از مزایای این بازی، داشتن حالت 2 نفره، گرافیک نسبتا خوب و کم بودن میزان تبلیغات است. نبردهایی که با باس‌های بازی انجام می‌دهید نفس‌گیر هستند و به ری‌اکشن‌های سریع شما نیاز دارند. این بازی گیم پلی جذابی دارد که با یک بار بازی کردن تجربه‌ای منحصر به فرد کسب می‌کنید.

بازی اندروید Unkilled؛ جزو برترین بازی‌های آفلاین سبک شوتر

داستان بازی Unkilled همانند بازی Dead trigger 2 بر پایه از بین بردن زامبی‌ها و نجات انسان‌ها است. این بازی یک بازی انفرادی است اما  می‌توانید به صورت چند نفره نیز این بازی را تجربه کنید. بازی آن کیلد دارای 5 شخصیت است که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای از بین بردن زامبی‌ها انتخاب کنید. خط داستانی بازی علاوه بر کشتن زامبی‌ها، شما را وادار می‌کند به دنبال منبع طاعون در شهر باشید. شما می‌توانید شخصیت‌ها و سلاح‌ها را کاملا مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.

هرچه بیش‌تر در این بازی جلو می‌روید، باید سلاح‌های جدیدتری بخرید و زره‌پوش خود را ارتقائ دهید تا بتوانید در برابر زامبی‌ها شانس زنده ماندن داشته باشید. سبک این بازی اول شخص است که می‌توانید از طریق کمپین تک نفره طولانی یا بخش‌های چند نفره، خود را برای مدتی طولانی سرگرم کنید. اگر به بازی‌های شوتر علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Into The Dead  2

هنگامی که اسم بازی‌های تفنگی به گوشمان می‌خورد، ناخودآگاه به کانسپت از بین بردن زامبی فکر می‌کنیم. استودیو PikPok Games نیز در سال 2017 از این فرمول استفاده کرد و بازی Into the dead 2 را به دنیا معرفی کرد. این بازی یک عنوان رانر ساده است. در واقع، سادگی بیش از حد این بازی مورد نقد برخی از منتقدان قرار گرفت. اما، این بازی در میان طرفدارهای خود یک تجربه خاص از بقا است که برای آن احترام ویژه‌ای قائل هستند.

خط داستانی این بازی، داستان مردی را روایت می‌کند که باید از خانواده‌اش در برابر هزاران زامبی ترسناک محافظت کند. برای حرکت دادن کاراکتر، شما باید انگشتتان را روی صفحه نمایش گوشی بکشید و از بین زامبی‌ها جاخالی بدهید. در این بازی باید حواستان به اسلحه‌هایی که جمع کرده‌اید باشد. این بازی دارای مینی گیم‌های مختلفی است که به جذابیت این عنوان افزوده است. گرافیک بالا و صداگذاری عالی بازی نیز باعث شده تا این بازی به یکی از بهترین بازی های تفنگی آفلاین اندروید تبدیل شود.

بازی های تفنگی تجربه‌ای خالص از هیجان را به شما هدیه می‌دهند

بازی های تفنگی آفلاین از محبوبیت بالایی در میان طرفدارن بازی‌های سبک اکشن برخوردار هستند. در بیش‌تر این بازی‌ها شما باید به کشتن زامبی‌ها بپردازید. در این بازی‌ها شما باید به جمع آوری لوت بپردازید تا در بازی بتوانید از آن‌ها برای حمله به دشمنان خود و حفاظت از انسان‌ها استفاده کنید.

شما می‌توانید بدون نیاز به اتصال اینترنت، این بازی‌ها را تجربه کنید و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را در راستای نجات نسل بشر داشته باشید. گرافیک در این بازی‌ها معمولا بالا و گیم‌پلی ویژه است. در بعضی از این عناوین شما باید با باس یا رئیس دشمنان نیز مبارزه کنید. چالش‌های متفاوت، توانایی شخصی‌سازی کاراکترها و لباس‌ها از جمله ویژگی‌های این بازی‌ها هستند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل