تکنولوژی

زن‌بوک UX305 ایسوس

زن‌بوک UX305 ایسوس

اینتل با معرفی پردازنده‌های سری Core M تولیدکنندگان را در راستای کاهش ضخامت محصولت تولیدی خود یاری کرده است. اما با کاهش ضخامت، قیمت محصولات نیز افزایش می‌یابد. اما ایسوس با زن‌بوک UX305 لپ‌تاپ باریک خود را با قیمت کمتری در مقایسه با رقبا عرضه می‌کند.

پردازنده‌های سری Core M اینتل به دلیل تولید حرارت کمتر، دست تولیدکنندگان را برای کاهش ضخامت گجت‌های تولیدی باز گذاشته است، از این‌رو تولیدکنندگان لپ‌تا‌پ محصولات خود را باریک‌تر از پیش روانه‌ی بازار می‌کنند، هرچند در این بین قیمت‌ها کمی افزایش یافته است، برای مثال می‌توان به اَتیوبوک ۹ سامسونگ اشاره کرد که ۱٫۲۰۰ دلار قیمت دارد.

البته در این بین نباید یوگا 3 پرو لنوو رو از یاد برد که ۱٫۲۹۹ دلار قیمت دارد. حال، ایسوس با زن‌بوک UX305 پا به میدان رقابت گذاشته است. این لپ‌تاپ ضخامتی ۱.۲ سانتی‌‌متری دارد و قیمت آن نیز در مقایسه با رقبا بهتر است. ایسوس این لپ‌تاپ را سال گذشته معرفی کرده بود.

ایسوس نمونه‌ای از این لپ‌تاپ را که به پردازنده‌ی Core M-Y510، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع SSD، عمر باتری ۱۰ ساعته و صفحه‌ی نمایش فول اچ‌دی با پوشش ضد انعکاس مجهز است، به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش خواهد رساند.

البته در صورتی که دوست دارید رزولوشن صفحه‌ی نمایش کمی بیشتر باشد، می‌توانید نمونه‌ی مجهز به صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن ۳٫۲۰۰ در ۱٫۸۰۰ پیکسل را انتخاب کنید که در اینصورت لپ‌تاپی با مشخصات نزدیک به یوگا ۳ پرو لنوو خواهید داشت. در این حالت باید ۹۹۹ دلار برای این لپ‌تاپ بپردازید. نمونه‌ی فول اچ‌دی هم‌اکنون روانه‌ی بازار شده و نمونه‌ی دیگر ماه آوریل عرضه خواهد شد.

منبع : engadget

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل