تکنولوژی مقالات

مرسدس‌بنز لیموزین S Class پولمن

مرسدس‌بنز لیموزین S Class پولمن

در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه اتومبیل ژنو، بسیاری از خودروسازان خود را برای شرکت در این نمایشگاه و رونمایی از محصولات جدید خود آماده می‌کنند. مرسدس‌بنز نیز درصدد رونمایی از S کلاس پولمن در این نمایشگاه است.

لیموزین‌های مرسدس‌بنز همیشه زینت بخش گردهمایی‌های دیپلماتیک بوده‌اند، چراکه ستاره‌ی خودروسازی اروپا، همیشه بهترین فناوری‌ها و دستاوردهای خود را در سری لیموزین‌های پولمن برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

پس از آنکه مرسدس  از نسل جدید S کلاس خود رونمایی کرد، بسیاری از علاقمندان درصدد معرفی S کلاس پولمن توسط این خودروساز بودند. براساس گزارشی که توسط رویترز منتشر شده، مرسدس‌بنز این نسخه از لیموزین خود را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد کرد.

مرسدس‌بنز می‌باخ که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، قیمتی ۲۰۰٫۰۰۰ دلاری دارد، اما مطمئنا برای سری پولمن باید در انتظار مبالغ گران‌تری بود. براساس اطلاعات ارائه شده هیولای ۶.۴ متری مرسدس بنز، بر چسب قیمتی نزدیک به یک میلیون دلار خواهد داشت.

براساس آنچه می‌توان از شنیده‌ها استنباط کرد، دو صندلی جلو خودرو با استفاده از یک محافظ از کابین سرنشینان در عقب خودرو جدا خواهند شد. در قسمت کابین پشتی نیز دو ردیف صندلی رو در روی هم قرار خواهند گرفت. برخی از گمانه‌ها حکایت از این دارد که مرسد‌س‌بنز خود نسخه‌ی پولمن را توسعه نداده و این وظیفه را به برابوس سپرده است.

از دیگر مواردی که رویترز در گزارش خود به آن اشاره کرده، معرفی نمونه‌ی هیبریدی-شارژی کلاس C توسط مرسدس‌بنز است. در صورتی که هیچ یک از موارد فوق نظر شما را به خود جلب نکند، پس بهتر است بدانید که این خودروساز مرسد بنز AMG GT GT3 را نیز به سوئیس خواهد آورد.

منبع : autoblog

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل