ساعت هوشمند Oppo با قابلیت شارژ شدن در پنج دقیقه در راه است.

ساعت هوشمند Oppo با قابلیت شارژ شدن در پنج دقیقه در راه است.

در این روزها، هر سازنده ای دست کم یک پوشیدنی را به بازارها عرضه کرده و طرفدار هر برندی که باشید، می توانید ساعت هوشمند آن برند را خریده و استفاده کنید. در این میان شرکت های کم طرفدار تر در سطح جهانی، باید خصوصیاتی بسیار بهتر از خود ارائه سازند تا بتوانند در این رقابت، به دل طرفداران سایر برندها بنشینند.

به نظر می رسد یکی دیگر از تولیدکنندگان چینی به نام Oppo هم قصد پیوستن به رقابت تولید پوشیدنی ها را دارد؛ اما مشخصه ی بارز این محصول در شارژ شدن آن است. آن طور که سازنده ی ساعت چینی ادعا می کند، این محصول در ۵ دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

منابع داخلی شرکت Oppo می گویند که این ساعت همزمان با Find 9، پرچمدار بعدی این کمپانی رونمایی خواهد شد، همانگونه که ذکر کردیم، ساعت مذکور در پنج دقیقه شارژ شده و در نهایت نیز قادر است تا یک روز، به انجام وظایفش بپردازد.

گفته می شود ساعت مورد بحث از تکنولوژی VOOC کمپانی Oppo استفاده می کند و علت شارژ شدن سریع این محصول نیز همین موضوع است. این شرکت پیشتر نیز در موبایل U3 خود، از تکنولوژی شارژ سریع VOOC استفاده کرده بود، این فناوری باعث می شود تا باتری ظرف نیم ساعت از صفر به ۷۵ درصد شارژ برسد.

کارشناسان معتقدند از آنجایی که حجم باتری این ساعت هوشمند اندک است، شارژ ۵ دقیقه ای توسط فناوری VOOC به راحتی امکان پذیر می شود. چیزی که هنوز مشخص نیست، نوع پلتفرم به کار رفته در این محصول است، هنوز نمی دانیم این شرکت چینی قصد استفاده از Android Wear را دارد یا یک پلتفرم اختصاصی.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل