تکنولوژی

مقایسه سرعت حسگر اثر انگشت iphone ۶ و galaxy s۶

مقایسه سرعت حسگر اثر انگشت iphone ۶ و galaxy s۶

حسگر اثر انگشت TouchID که ابتدا در iphone 5 اس معرفی شد و در iphone 6 و ۶ پلاس نیز ارتقا یافت نه‌تنها یکی از دقیق‌ترین بلکه سریع‌ترین حسگرهای اثر انگشت است. سامسونگ در galaxy s5 و note 4  نتوانست حسگری برای رقابت با اپل پیدا کند اما galaxy s6 چطور؟ در این ویدئو خودتان تماشا کنید و قضاوت کنید که کدام‌یک سریع‌تر است.

GSMArena تصمیم گرفت تا حسگر تاچ آی‌دی iphone 6 را با حسگر جدید اثر انگشت galaxy s6 مقایسه کند. همان‌طور که می‌دانید برخلاف note 4 یا galaxy s5 نیازی به کشیدن انگشت روی دکمه Home نیست و درست شبیه به آیفون قادر خواهید بود با قرار دادن انگشت خود روی دکمه Home گوشی را آنلاک کنید.

همان‌طور که در ویدئوی بالا مشاهده کردید تفاوت زیادی بین زمان آنلاک شدن iphone 6 و galaxy s6 وجود ندارد. اگر به ویدئوی آهسته دقت کنید متوجه خواهید شد iphone 6 حدود نیم ثانیه سریع‌تر است اما مطمئناً حسگر galaxy s6 هم سرعت لازم را دارد تا بتوانید به عنوان یک ویژگی مهم از آن استفاده کنید. همچنین گفته می‌شود که دقت حسگر نیز به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و می‌توانید انگشت خود را از هر جهتی روی دکمه Home نگه‌دارید تا در حدود یک ثانیه گوشی آنلاک شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل