تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن

ابزارهای جدید در اینستاگرام

ابزارهای جدید در اینستاگرام


 

این روزها تلفن های همراه ابزاری فوق العاده برای ویرایش عکس به شمار می روند و باید بگوییم که از لحاظ تنوع آپشن ها هم چیزی کم ندارند.

اپلیکیشن هایی که برای این منظور ارائه گردیده اند هم بیشمارند و از انواع ساده ای مانند Darkroom گرفته تا مواردی همچون Enlight با امکانات فراوانش همه را در بر می گیرند.

حتی اپلیکیشن های دسکتاپی مانند فوتوشاپ و Lightroom هم که سربلند از آزمون بیرون آمده اند، دیگر برای خود نسخه موبایلی دارند.

اینستاگرام یکی از اپ هایی است که چند سال پیش باعث محبوبیت عکس برداری موبایل شد و بدون هیچگونه تغییری مشخص به فعالیتش ادامه داد تا اینکه در دسامبر گذشته نخستین فیلترهای خود را به کاربرانش معرفی کرد و امروز نیز دو ابزار ویرایشی کاملا جدید به نام های Fade و Color را به آن مجموعه افزود.

ابزار Fade همانطور که از نامش پیداست رنگ های مختلف از جمله مشکی را در عکس های شما نرم می کند و «افکتی شبیه به فیلم های قدیمی» به آنها می بخشد که برای تنظیم نمودن میزان افکت هم می توانید از یک نوار لغزنده یا اسلایدر استفاده نمایید.

 

از ابزار Color هم می توانید برای افزودن یک رنگ مشخص به سایه ها یا های لایت های تصویر مورد نظرتان استفاده نمایید، هرچند که باید در نظر داشته باشید این ابزار ظرافت خوبی ندارد و نمی توانید همچون اپلیکیشن VSCO Cam میزان افکت را بر حسب سلیقه تان تنظیم نمایید.

این ابزارها در تازه ترین آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت و نخستین بار هم استفاده کنندگان از سیستم عامل اندروید می توانند آن را دریافت نمایند.

نسخه ۶.۱۹.۰ اپلیکیشن مذکور برای اندروید از امروز در گوگل پلی قابل دریافت خواهد بود و آپدیت iOS آن هم ظرف چند روز آینده ارائه می گردد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل