تکنولوژی

دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و دوربین جلویی 8 مگاپیکسل ؛ ال جی این را تایید کرد

دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و دوربین جلویی 8 مگاپیکسل ؛ ال جی این را تایید کرد

کمپانی ال جی از طریق انتشار ویدئویی خبر داده بود که در تلفن هوشمند پرچمدار بعدی اش یعنی G4 باید منتظر دوربینی توانمند باشیم. امروز شرکت مذکور تائید نموده که موبایل مورد بحث از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیسکلی بهره می برد که به صورت داخلی و توسط LG Innotek توسعه یافته است.


اهالی غول تکنولوژی کره ای از دوربین یاد شده که دارای گشودگی دهانه ی لنز f/1.8 است با غرور بسیاری صحبت کرده و از آن با عنوان ابداعی “ساختار شکن” سخن به میان می آورند.

طبق گزارش های رسیده ماژول (ماژول دوربین) جدید توسعه یافته در قیاس با آنچه در G3 ارائه گشته بود می تواند تا ۸۰ درصد نور بیشتری را جذب نماید و این بدان معناست که پرچمدار بعدی ال جی در شرایطی که نور کم باشد هم توانایی گرفتن عکس هایی خارق العاده را دارا خواهد بود و البته ثبت تصاویر با کیفیت از اشیا متحرک نیز میسر خواهد گشت.

در کنار دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و در پاسخ به رشد فزاینده ی تمایل کاربران به گرفتن سلفی، LG Innotek دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی را توسعه داده که با بهره مندی از فیلتری ویژه از ورود نور مادون قرمز به درون لنز جلوگیری می نماید. مدیران کمپانی کره ای خاطر نشان می نمایند که دوربین مذکور نیز “تصاویری دقیق تر و طبیعی تر” تهیه خواهد کرد.

حال و با این تفاسیر در یک جمع بندی کلی و طبق اخباری که تا به امروز انتشار یافته اند، می دانیم که تلفن هوشمند G4 از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دروبین جلویی ۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزلوشن QHD‌ بهره خواهد برد و به اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی با همراهی پوسته ی UX 4.0 تجهیز گشته است. این موبایل آنطور که از شواهد بر می آید قرار است در روز ۲۸م ماه میلادی جاری (۸ اردیبهشت) به عموم معرفی گردد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

2 نظر ثبت شده