تصاویر و مشخصات رسمی هواوی Honor 4C

تصاویر و مشخصات رسمی هواوی Honor 4C

چندی پیش کمپانی هواوی پرچم‌دار جدیدش را به همراه نسخه‌های بزرگ و کوچک آن روانه بازار کرد که محصولات قدرتمندی بودند اما بر اساس اخبار منتشر شده گویا این شرکت تصمیم دارد محصولی میان‌رده و خوش قیمت را با نام هواوی آنر 4C نیز به‌زودی روانه بازار سازد.امروز اطلاعات این محصول به‌صورت لیست شده در وب‌سایت روسی هواوی قرار گرفت که اغلب مشخصات دستگاه را نشان می‌دهد و از طریق آن می‌توانیم با محصول جدید این غول چینی پیش از معرفی آشنا شویم. همان طور که انتظار می‌رفت این محصول نسخه جدید آنر 3C است که از لحاظ سخت افزاری و ظاهری ارتقا یافته و شکل و شمایل کلی دستگاه نیز کاربر پسندتر شده است و شاید بتوان گفت که دیگر حس ارزان بودن را القا نمی‌کند.بر اساس اطلاعاتی که در این وب‌سایت منتشر شده است، هواوی آنر 4C صفحه نمایشی 5.0 اینچی با وضوح تصویر 720p خواهد داشت و 2 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای آن اختصاص داده خواهد شد که امکان افزایش حافظه ذخیره سازی این محصول توسط کارت حافظه جانبی وجود دارد. همانند انتظار این محصول نیز از پردازنده اختصاصی هواوی استفاده می‌کند و HiSilicon Kirin 620 بر روی این اسمارت فون میان‌رده قرار گرفته است و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط Mali-450 MP4 انجام می‌شود.

honor-4c-spy-shots

در بخش پشتی این محصول یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED قرار گرفته است و بخش جلویی دستگاه نیز میزبان یک دوربین 5 مگاپیکسلی است. آنر 4C به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 5.0 استفاده می‌کند و شبکه نسل چهارم (4G‌) نیز توسط این محصول پشتیبانی می‌شود. گفتنی است که رابط کاربری اختصاصی هواوی با نام Emotion UI نسخه 3.0 بر روی این اسمارت فون جلوه نمایی می‌کند.

Honor 4c

در این وب‌سایت گفته شده که هواوی آنر 4C حدود 174 دلار قیمت خواهد داشت و چندین تصویر از محصول نیز قرار گرفته بود که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید. کمپانی هواوی در طول سال جاری محصولات زیبای بسیاری را معرفی و روانه بازار کرده است که اکنون نیز با طراحی کاربر پسند آنر 4C می‌توان دریافت که این غول چینی برای کاربران خود اهمیت قایل است و تصمیم دارد اسمارت فون‌هایی خوش قیمت و قدرتمند را در کنار شکل و شمایل مناسب روانه بازار سازد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل