تکنولوژی

شارپ تبلت Aquos Pad SH-05G را معرفی کرد

شارپ تبلت Aquos Pad SH-05G را معرفی کرد

شارپ به تازگی تبلت Aquos Pad SH-05G را معرفی کرده است که مشخصات آن تاحدود زیادی مشابه اسمارت فون های رده بالای بازار است. Aquos Pad SH-05G دومین تبلت جهان است که از چیپست رده بالای اسنپدراگون 810 بهره می برد. این چیپست 8 هسته ای دارای 4 هسته Cortex-A57 با فرکانس 2 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز می باشد.

صفحه نمایش این تبلت 7 اینچ می باشد و از پنل IGZO بهره می برد. رزولوشن صفحه نمایش این تبلت 1200 در 1920 پیکسل (FULLHD) می باشد. شارپ اخیراً تلاش کرده است تا طراحی گوشی ها و تبلت هایش به گونه ای باشد که حاشیه اطراف صفحه نمایش در آن ها به کمترین حد ممکن برسد. شارپ در طراحی Aquos Pad SH-05G هم از این قاعده پیروی کرده است و در این تبلت حاشیه اطراف نمایشگر بسیار کم است. ابعاد این تبلت 174 در 105 در 8 میلی متر است و یکی از جمع و جورترین تبلت های اندرویدی است که می توان یافت. همچنین این تبلت با وزن 210 گرم یکی از سبک ترین تبلت های بازار نیز به شمار می رود.

از سایر مشخصات داخلی این تبلت می توان به رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD و باتری 3900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. دوربین های این تبلت در مقایسه با سایر دستگاه ها چندان حرفی برای گفتن ندارد و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلوی این تبلت قرار دارند. تبلت جدید شارپ با سیستم عامل اندروید 5 عرضه خواهد شد. Aquos Pad SH-05G در اواسط ماه جولای و توسط اپراتور Docomo در ژاپن عرضه می شود. شارپ هنوز قیمت این تبلت را اعلام نکرده است و همچنین هنوز مشخص نیست که این تبلت در بازار جهانی شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل