تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

چگونگی تغییر صدای هشدار در شبکه های اجتماعی

چگونگی تغییر صدای هشدار در شبکه های اجتماعی

در این مقاله قصد داریم تا  چگونگی تغییر صدای هشدار در شبکه های اجتماعی  برای شما آموزش دهیم .امروزه با پیشرفت های زیادی که در حوزه ی اسمارت فون ها صورت گرفته است چت روم ها وشبکه های اجتماعی مختلفی که ساخته شده است ،شاید تعداد افرادی که از سیستم پیام رسانی اپراتور ها استفاده می کنند یک نفر در میان یک میلیون نفر باشد .و این آمار نشان می دهد که این شبکه های اجتماعی کاربران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است.امکانات مختلفی در این برنامه ها وجود دارد که این امکان در سیستم پیام رسانی اپراتورها فراهم نمی باشد.شما به راحتی میتوانید در این برنامه پیام های خود را باکمترین هزنه ارسال کنید و همچنین می توانید استیکرها ، صدا و تصاویر مختلفی را بعنوان پیام به اشتراک بگذارید .

تمامی این برنامه دارای صدای هشداری می باشند که به کاربر امکان آگاهی از پیام های و هشدارهای جدید را می دهد.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که متوجه این صدا نشوید یا احتمال دهید که این صدا برای گوشی شما نباشد و به آن توجهی نداشته باشید. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه این صداهای هشدار را تغییر دهید و به صدای دلخواه خود تنظیم کنید و دچار تردید و سردرگمی نشوید با ما همراه باشید.

مسنجر فیس بوک:

در مسنجر فیس بوک خود گزینه تنظیمات را باز کنید،وبه منوی Notifications and Sounds بروید ،گزینه ای در سمت راست بالای تصویر مشاهده می کنید (در تصویر زیر مشخص شده است) رابزنید.در منوی باز شده tones and notifications را انتخاب کنید در اینجا می توانید تمامی تغییرات لازم را انجام دهید.

 

گوگل هانگوتس:

مسنجر گوگل هانگوتس را باز کرده و به قسمت تنظیمات آن بروید در منوی باز شده notification settings را انتخاب کنید در اینجا می توانید تمامی تغییرات لازم را انجام دهید.

وایبر:

در برنامه وایبر در سمت چپ پایین تصویر یک نوار به شکل سه خط موازی وجود دارد ،آن را انتخاب کرده و در قسمت پروفایل خود به منوی تنظیمات بروید در این قسمت Notification  رانتخاب کنید و در آن Use System Sounds  را انتخاب کنید حال میتوانید صدای مورد علاقه خود را در پیام رسانی و هشدار تنظیم کنید.

وات ساپ:

در وات ساپ نیز با رفتن به منوی تنظیمات و انتخاب Notification به قسمت notification settings بروید و تغییرات لازم را درهمان قسمت انجام دهید.

 

 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل