تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

نازکترین گوشی سامسونگ با قیمت 515 دلار گلکسی A8

نازکترین گوشی سامسونگ با قیمت 515 دلار گلکسی A8

سامسونگ خیلی بی سروصدا نازک‌ترین گوشی‌هوشمند خود را در چین معرفی کرد. گلکسی A8 از نظر سخت‌افزاری غول دنیای گوشی‌ها محسوب نمی‌شود، ولی یک محصول با طراحی خوب از جانب شرکتی است که همواره در زمینه‌ی طراحی مورد انتقاد بوده است.
بدنه‌ی تمام فلزی گلکسی A8 دارای نازکی ۵.۹ میلیمتری است و وزنی معادل ۱۵۱ گرم دارد همچنین لبه‌ی این گوشی بسیار نازک است؛ به طوری که می‌توانیم آن را بصورت رُند، صفر در نظر بگیریم.
اما از نظر سخت‌افزاری هم گلکسی A8 یک گوشی میان‌رده خوب محسوب می‌شود. سامسونگ نمایشگر ۵/۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و البته ۲ گیگابایت رم را برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز گلکسی A8 را برعهده دارد. همچنین سامسونگ در این گوشی‌هوشمند از فناوری سنسور اثر انگشت و تشخیص Hand-wave هم استفاه کرده است. شاید رقابت در بازار میان‌رده‌ها حالا گرم تر از سابق هم شود. بسیاری از خریداران آسیایی که تمایل به خرید گوشی‌هوشمند میان رده دارند در کنار گزینه‌هایی مثل دیزایر ۸۲۶  اچ‌تی‌سی،  گلکسی A8 را هم می بینند که شاید از نظر کیفیت ساخت و البته امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بتواند رقبایش را به چالش بکشد.
البته قیمت این گوشی برای یک میان رده کمی زیاد است. گفته می‌شود که سامسونگ قیمت ۵۱۵ دلار را برای  نسخه ۱۶ گیگابایتی و قیمت ۵۶۴ دلار را برای نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی A8 در نظر گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این گوشی‌هوشمند را در سایر نقاط دنیا هم عرضه خواهد کرد یا نه؛ ولی به نظر می‌رسد همین زبان طراحی را در گلکسی نوت 5 هم شاهد باشیم.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل