گلکسی نوت 5 همراه چیپست اگزینوس 7420 همراه 4 گیگ رم

گلکسی نوت 5 همراه چیپست اگزینوس 7420 همراه 4 گیگ رم

این روزها چنین شده که هر چه به تاریخ معرفی یک موبایل نزدیک تر می شویم، اطلاعات فاش شده در خصوص آن نیز افزایش پیدا می کنند. کاربران و علاقه مندان به دنیای تکنولوژی نیز این روزها با چنین پروسه ای آشنایی کامل پیدا کرده و به آن عادت نموده اند. بر همین اساس، در روزهای گذشته تصاویر دقیقی از گلکسی نوت ۵ را در اختیارتان گذاشتیم.
جدا از تصاویری که پیشتر برایتان منتشر نمودیم، حال اما بنچمارک مربوط به موبایل مورد بحث در پایگاه داده «گیک بنچ» مشاهده شده است؛ موبایلی که البته برای اپراتور مخابراتی «ورایزن» توسعه پیدا کرده.
نام مدل دقیق موبایلی که مورد بررسی قرار گرفته، SM-N920V بوده و تلفن همراه یاد شده که به عقیده بسیاری، در واقع همان گلکسی نوت ۵ معروف است، از یک پردازنده ۶۴ بیت و هشت هسته ای اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده کرده است.


این همان چیپستی است که پیشتر سامسونگ آن را در گلکسی اس ۶ نیز به کار برده بود. از طرف دیگر شرکت کره ای بر روی این چیپست، یک رم ۴ گیگابایت را نیز قرار داده. موارد دیگری که از سوی بنچمارک انجام شده اذعان گشته اند، اندروید ۵.۱.۱ و همچنین امتیاز های تک هسته ای ۱۴۱۸ و چند هسته ای ۴۳۹۹ بوده اند.
در گذشته معمولا چنین بود که سری نوت، از سری S سخت افزار قوی تری داشت اما اکنون به نظر می رسد که سامسونگ ترجیح داده در هر دو موبایل از یک پردازنده استفاده کرده و صرفا به افزایش یک گیگابایتی رم و رساندن آن به ۴ گیگابایت بسنده کند. هر چند که در حال حاضر اگزینوس ۷۴۲۰ هنوز هم قدرتمندترین چیپست موجود در بازار بوده و به خوبی می تواند پشت اسنپدراگون ۸۱۰ را به خاک بمالد.
 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل