تکنولوژی

مشخصات لومیا 550

مشخصات لومیا 550

هر چه به کنفرانس ۱۴ مهر نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیش تری از گوشی هایی که احتمالا قرار هست در آن معرفی شوند منتشر می شود. اما در ادامه ی اطلاعات و تصاویری که صفحه ی Forever Nokia Latinoamérica در فیسبوک منتشر کرده است، می توانیم به جزییات بیش تری از لومیا ۵۵۰ پی برد. با  پیشگام دو همراه باشید.

اطلاعات منتشر شده در خصوص این گوشی بسیار خلاصه به نظر می رسند و به نظر می رسد این اطلاعات از اسلاید هایی که برای کارمندان مایکروسافت به نمایش درآمده است، به بیرون درز کرده است.

مشخصات شایعه شده برای لومیا ۵۵۰

  • صفحه نمایش ۵ اینچی HD به همراه محافظ صفحه ی گوریلا گلس ۳
  • پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون ۴ هسته ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز (احتمالا اسنپدراگون ۲۱۰)
  • دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی به همراه فوکوس اتوماتیک و فلش LED، به اضافه ی Geotaggin
  • دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی (اشاره ای به فلش LED نشده است.)
  • ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه ۱ گیگابایت رم به همراه پشتیبانی از کارت حافظه ی خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • باتری ۱۹۰۵ میلی آمپر ساعت به همراه قابلیت شارژ سریع

به احتمال زیاد قابل توجه ترین چیزی که در خصوص مشخصات لومیا ۵۵۰ وجود دارد، قابلیت شارژ سریع کوالکام است که باعث می شود تا در کم ترین زمان ممکن، بیش ترین شارژ را انجام دهید. همچنین چیزی که انتظار دیدن آن را داشتیم و حال در مشخصات لو رفته، خبری از آن نیست، فلش جلویی LED است. منابع خبری گزارش داده اند که مدلی که دارای فلش جلویی بوده است، یک نسخه ی پروتوتایپ (اولیه) بوده که ساخت آن لغو شده است و دیگر نسخه های پروتوتایپ جایگزین آن شده اند.

همچنین در خصوص مشخصات این گوشی، تناقضاتی با شایعات پیشین وجود دارد. برای مثال در گذشته شایعات بسیاری خبر از صفحه نمایش ۴.۷ اینچی می دادند و حال شاهد یک صفحه نمایش ۵ اینچی HD هستیم. همچنین پیش از این اعلام شده بود که فرکانس پردازشی این گوشی بر روی ۱.۱ یا ۱.۲ گیگاهرتز قفل شده است و حال در مشخصات این گوشی می بینیم که فرکانس پردازشگر آن، ۱ گیگاهرتز است. همچنان شایعات در خصوص این گوشی بسیار زیاد است. هنوز معلوم نیست که مایکروسافت می خواهد این گوشی را در کنفرانس روز ۱۴ مهر معرفی کند یا خیر. به نظر می رسد منابع خبری خودشان هم از تصمیم مایکروسافت برای این گوشی با خیر نیستند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم مایکروسافت در این روز از این گوشی رونمایی خواهد کرد یا خیر. تا آن زمان شما نظرتان را راجع به تصاویر و مشخصات لو رفته به اشتراک بگذارید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل