با این ماگ هوشمند قهوه شما همواره داغ می ماند

با این ماگ هوشمند قهوه شما همواره داغ می ماند

این روزها، گجت ها و محصولات هوشمندی که روز به روز بر تعداد و کاربردهای آنها افزوده می شود، بیش از پیش در کانون توجه شرکت ها و علاقه‌مندان قرار گرفته اند. محصولاتی که توانسته اند در سال های اخیر، به خوبی راه خود را به خانه های ما باز کنند و به محبوبیت بالایی برسند.

 

ماگ ها و لیوان هایی که در حال حاضر برای صرف قهوه و یا چای مورد استفاده قرار می گیرد، نمی توانند مایعات را برای مدت طولانی گرم نگه دارند و همین امر به یکی از دغدغه های مهم بسیاری از افراد در طول روز تبدیل شده است.

 

از این رو، استارت‌آپی به نام Ember قصد دارد تا با تولید ماگی منحصر به فرد به این نگرانی ها پایان دهد. این ماگ به یک سیستم گرمایشی مجهز شده است که می تواند قهوه شما را در دمای دلخواه، گرم و یا بهتر بگوییم داغ نگه دارد.

 

قسمت پایینی این ماگ به گونه ای طراحی شده است که فرد می تواند با چرخاندن آن و انتخاب دمای دلخواه، لذت نوشیدن قهوه را با دمای مناسب در تمام ساعات روز تجربه کند.

 

از آنجایی که دمای مناسب، تاثیر بسزایی در کیفیت و طعم قهوه خواهد داشت، ایده این ماگ فوق العاده می تواند برای طرفداران این نوشیدنی محبوب بسیار جالب توجه باشد.

ماگ Ember توانسته است در سه روز اول اعلام عمومی برای جذب سرمایه در وب‌سایت Indiegogo، سرمایه ای بالغ بر 115 هزار دلار را جذب کند. این در حالیست که شرکت تولیدکننده، برای آغاز تولید این ماگ مبلغ 50 هزار دلار را پیش بینی کرده بود که با استقبال کم‌نظیر علاقه مندان مواجه شد.

 

اگر این ماگ هوشمند توجه شما را نیز به خود جلب کرده است، می توانید با مراجعه به ‌وبسایت نام برده و پرداخت 129 دلار، یکی از صاحبان آینده این محصول فوق العاده باشید.

ناگفته نماند طراحی زیبای این محصول و همچنین امکان کنترل دمای این ماگ از طریق اپلیکیشنی ویژه، نقش مهمی در این محبوبیت داشته اند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل