گوشی‌های 4.7 اینچی محبوب‌ترین اسمارت‌ فون‌ها در میان کاربران هستند

گوشی‌های 4.7 اینچی محبوب‌ترین اسمارت‌ فون‌ها در میان کاربران هستند

982aae54-cfcb-44ba-8181-f1736c792983

اگر هنوز هم درباره سلطه اپل بر بازار گوشی‌های هوشمند شک دارید، گزارشی جدیدی که از سوی شرکت DeviceAtlas منتشر شده است، نظر شما را تغییر خواهد داد. این گزارش شامل آمار مختلفی است که جذاب‌ترین آنها برای علاقه مندان به دنیای فناوری، محبوب‌ترین سایز صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند در میان کاربران است.

 

به گفته DeviceAtlas، این داده‌ها با توجه به گزارش‌های ترافیک وب تهیه شده‌اند، گزارش‌هایی که اغلب موضوعاتی همچون سیستم عامل، مرورگر، سایز نمایشگر و رزولوشن نمایشگر را شامل می‌شوند. مطابق با این گزارش، با وجود اینکه صفحه نمایش‌هایی با اندازه بزرگتر از 5 اینچ در حال جذب کاربران بیشتری به خود هستند، گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای 4.7 اینچی هم چنان محبوب‌ترین اسمارت فون‌ها در بازار هستند. یکی از مهم ترین دلایل این امر عرضه آیفون‌های 6 و 6 اس به بازار است.

 

از حیث رزولوشن نیز، نمایشگرهایی که دارای کیفیت 750 در 1334 پیکسل هستند، در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند: رزولوشنی که تنها گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6 اس به آن مجهز هستند. رتبه دوم این فهرست به گوشی هایی با نمایشگر 5 اینچ و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل تعلق دارد.

 

زمانی که صحبت از پیکسل‌های نمایشگر یک گوشی به میان می‌آید، اغلب کاربران به یاد نمایشگر‌هایی با کیفیت Quad HD یعنی 1440 در 2560 پیکسل می‌افتند. از لحاظ محبوبیت چنین نمایشگرهایی، در کشورهایی مانند ایالات متحده کیفیت کواد اچ دی تنها 10 درصد گوشی تمامی کاربران را تشکیل می دهد، با این حال این رقم در کشور هند به 12 درصد می‌رسد.

 

از لحاظ نرخ نفوذ فبلت‌ها ( گوشی‌هایی با نمایشگر 5.5 اینچ و بزرگتر) نیزکشور ایالات متحده حرف اول در بازار را می زند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل