خودرو

پیشگاموبیل: جزئیات و قیمت فورد موستانگ 2015

پیشگاموبیل: جزئیات و قیمت فورد موستانگ 2015

جزئیات و قیمت فورد موستانگ ۲۰۱۵
آخرین حلقه از اطلاعات مربوط به فورد موستانگ 2015 یکی از غافلگیرکننده‌ترین‌ها در این زمینه است؛ قیمت‌گذاری کامل همراه با آپشن‌های تریم‌های مختلف توسط یک رابط گرافیکی آنلاین ارائه شده است. قبلاً اعلام شده بود که قیمت اولیه فورد موستانگ V6 فست‌بک مدل ۲۰۱۵ برابر ۲۴۴۲۵ دلار است و اکنون علاوه بر این، می‌دانیم که موستانگ اکوبوست از ۲۵۹۹۵ دلار، V8 موستانگ GT از ۳۲۹۲۵ دلار و موستانگ کانورتیبل V6 از ۲۹۹۲۵ دلار آغاز می‌شود و قیمت تمام آنها شامل هزینه تحویل نیز می‌شود.
تریم ها
فورد موستانگ فست‌بک ۲۰۱۵ در پنج سطح تریم مختلف در دسترس است: V-6 ، اکوبوست
اکوبوست پرمیوم، GT و GT پرمیوم. همه‌ی این مدل‌ها به صورت استاندارد از سیستم گیربکس ۶ دنده دستی استفاده می‌کنند و آپشن ۶ دنده اتوماتیک برای آنها ۱۱۹۵ دلار است. مدل V-6 با قیمت ۲۴۴۲۵ دلار به صورت استاندارد از چراغ‌های HID، استارت فشاری، کنترل هوای اتوماتیک و دوربین نمای عقب استفاده می‌کند. در موستانگ اکوبوست ۲۵۹۹۵ دلاری یک موتور ۲/۳ لیتری توربوی چهار سیلندر همراه با دو خروجی اگزوز و صندلی‌های جلوی تنظیم‌شونده خودکار اضافه می‌شود. قیمت مدل اکوبوست پرمیوم نیز ۲۵۹۹۵ دلار است که امکاناتی چون صندلی‌های چرمی، گرم‌کن آینه‌ها، رادیوی ماهواره‌ای، چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های LED مه‌شکن، تریم آلومینیومی داخلی و یک پروژکتور نوری مخصوص برای نمایش لوگوی موستانگ بر روی زمین در زیر خودرو اضافه می‌کند. مدل GT با قیمت ۳۲ هزار و ۹۲۵ دلار، موتور بزرگ ۵ لیتری V8 را با دریچه‌های کاپوت اضافه می‌کند و همین طور اسپویلر decklid و سیستم هشدار نقطه کور. در نهایت، مدل GT پرمیوم باقی می‌ماند که قیمت آن ۳۶۹۲۵ دلار و دارای صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی پرمیومی با ۹ اسپیکر و همراه با آمپلی‌فایر، روشنایی فراگیر درون کابین و سیستم اطلاعات و سرگرمی مای‌فورد با نمایشگر لمسی است.
سطوح تریم برای فورد موستانگ کانورتیبل 2015 اندکی ساده‌تر است. این خودرو تنها در تریم‌های V6، اکوبوست پرمیوم و GT پرمیوم در دسترس قرار گرفته است. مدل V6 دارای قیمت اولیه‌ای برابر با ۲۹۹۲۵ دلار است. مدل اکوبوست پرمیوم با موتور توربوی چهار سیلندر از ۳۵۴۹۵ دلار آغاز می‌شود و قیمت اولیه GT پرمیوم نیز ۴۲۴۲۵ دلار است که گران‌ترین موستانگ محسوب می‌شود.
قیمت آپشن‌ها

در کنار تغییرات در نوع رنگ و چرخ‌های موستانگ ۲۰۱۵، آپشن‌ها با قیمت‌های مختلف نیز قابل‌انتخاب هستند. از جمله این آپشن‌ها، پکیج عملکرد اکوبوست با قمیت ۱۹۹۵ دلار است که امکاناتی مانند سیستم تعلیق STB همراه با یک میله بزرگتر ضدّ چرخش، رتور بزرگتر ترمز و کالیپر چهار پیستونه، چرخ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، عقربه نمایشگر فشار روغن و بوست و کنترل‌های مختلف پایداری و فرمان را اضافه می‌کند. یک پکیج مشابه برای مدل‌های موستانگ GT نیز با قیمت ۲۴۹۵ دلار ارائه شده که دارای تمام امکانات پکیج عملکرد اکوبوست به اضافه کالیپرهای ترمز جلوی ۶ پیستونه برمبو و یک محور عقب تورزن 3.73 به جای محور عقب 3.55 اکوبوست است.
در تریم‌های اکوبوست، اکوبوست پرمیوم، GT، GT پرمیوم از مدل فست‌بک صندلی‌های اسپورت ریکارو (Recaro) با قیمت ۱۵۹۵ دلار عرضه شده است و این درحالی است که در تریم‌های پرمیوم از چرم در صندلی‌ها استفاده می‌شود. در حالی که مدل‌های استاندارد V-6، اکوبوست و GT گزینه‌های زیادی را در اختیار مشتری قرار نمی‌دهند، مدل‌های اکوبوست پرمیوم و GT پرمیوم امکانات لوکس زیادی را به عنوان آپشن ارائه می‌کنند. پکیج 201A با ۱۷۹۵ دلار امکاناتی چون سیستم صوتی Shaker، صندلی هوشمند راننده با حافظه جانبی و سیستم هشدار نقطه کور را اضافه می‌کند. برای این مدل‌های پرمیوم، امکاناتی چون سیستم کنترل حرکت انطباقی ( ۱۱۹۵ دلار)، سیستم راهبری (۷۹۵ دلار) را می‌توان برای هر دو نوع بدنه فست‌بک یا کانورتیبل اضافه کرد.

در حالی که فورد تولید محدود نسخه ۵۰ سالگی فورد موستانگ ۲۰۱۵ را در برنامه خواهد داشت، دیگر خریداران موستانگ نیز می‌توانند با پرداخت ۱۵۹۵ دلار برای پکیج «نمای ۵۰ سالگی» از حال و هوای این نسخه‌ از موستانگ در مدل‌های اکوبوست پرمیوم و GT پرمیموم، کانورتیبل و فست‌بک، بهره‌مند گردند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل