تکنولوژی

انتشار جزئیات جدید از گوشی LG K7

انتشار جزئیات جدید از گوشی LG K7

210c91bb-d8a0-4374-b852-a5effca3fb8c


ال جی در سال جاری تعداد زیادی گوشی در سطوح مختلف از مبتدی تا پرچمدار معرفی کرده و به نظر می رسد این روال در سال آینده میلادی نیز ادامه خواهد داشت.


گفته می شود صفحه نمایش این گوشی 5 اینچ و با ابعاد 480 در 854 پیکسل خواهد بود. همچنین براساس گزارش ها، در ساخت این گوشی از پردازنده اسنپدراگون کوالکوم 210 با سرعت 1.1 گیگاهرتز استفاده شده است. انتظار می رود حافظه رم این گوشی یک و نیم گیگابایت و حافظه داخلی آن هشت گیگابایت باشد. البته با توجه به کم بودن ظرفیت آن، بعید نیست که این گوشی قابلیت پشیتبانی از کارت حافظه جانبی نیز داشته باشد.


معمولأ روال ساخت گوشی های هوشمند اینطور است که دوربین عقب از دوربین جلو قدرتمندتر است؛ ولی اگر شایعات صحت داشته باشند، هر دو دوربین این گوشی با قدرت 5 مگاپیکسل عرضه خواهند شد.


از سایر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از  4G LTE، WiFi، GPS، microUSB و بلوتوث اشاره کرد. انتظار می رود ال جی K7 با اندروید 5.1 عرضه شود.


کارشناسان در این حوزه پیش بینی می کنند گوشی با این مشخصات نباید قیمتی بیشتر از 200 دلار داشته باشد.


قرار است اپراتور T-Mobile آمریکا اولین ارائه کننده این گوشی باشد. این اپراتور پیش از این نیز چند گوشی میان رده ال جی را در بازار آمریکا عرضه کرده است که از جمله آنها می توان به مدل های G Stylo، Optimus F3Q و Leon LTE اشاره کرد.


شایعات پیرامون عرضه این گوشی برای نخستین بار توسط ایوان بلاس در توییتر منتشر شد. بلاس با ارتباطاتی که در دنیای گوشی های هوشمند دارد پیش از این نیز چنین افشاگری ها را انجام داده است. به گفته او، این گوشی تا پیش از بهار وارد بازار می شود.


ال جی هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل