خودرو

پیشگاموبیل:معرفی استون مارتین ونتیج GTS 2017

پیشگاموبیل:معرفی استون مارتین ونتیج GTS 2017

استون مارتین کمتر از 2 هفته‌ی قبل مدلی خاص از ونتیج را با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر و جعبه‌دنده‌ی دستی هفت‌سرعته با نام ونتیج اس (Vantage S) معرفی کرد. حال این شرکت نمونه‌ی خاص‌تری از این خودرو را به نمایش گذاشته که تنها ۱۰۰ دستگاه از آن را برای بازار آمریکا تولید خواهد کرد. هدف استون مارتین از این کار، تلفیق کارایی سری S در کنار لوکس و ارزان‌تر بودن سری GT است.

خودروی جدید استون مارتین که ونتیج  GTS نام گرفته با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری با قدرت ۴۲۰ اسب ‌بخار عرضه می‌شود. توان موتور از طریق جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته‌ یا نمونه‌ی ۷ سرعته خودکار تک کلاچ به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این خودرو در دو مدل کوپه و روباز به فروش می‌رسد.

از آنجایی که مدل ونتیج  از سال ۲۰۰۵ در حال تولید است، انتظار می‌رود این آخرین نسخه‌ی خاص آن باشد و در نسل بعدی شاهد پیشرانه‌‌ی ۴ لیتری توربوشارژ ساخت AMG باشیم. با توجه به اینکه خریداران احتمالی این خودرو از تغییرات نسل بعدی آن مطلع هستند، می‌توانند آخرین فرصت خود را با خرید GTS مجهز به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر تنفس طبیعی آزمایش کنند. پس تا زمانی که نسل بعدی ونتیج معرفی شود، استون مارتین می‌تواند به خریداران این خودرو نمونه‌ای خاص از آن را به همراه تجهیزات و بروزرسانی‌های مختلف بفروشد!

آستون مارتین برای هر دو مدل کوپه و روباز این خودرو پکیج‌هایی تحت عنوان "اسپرت " و "لوکس" در نظر گرفته است. در واقع هر دوی اینها پکیج‌های ظاهری هستند. در پَک اسپرت مقدار زیادی از قطعات بیرونی و داخل اتاق از فیبر کربن ساخته شده‌ است و جلو پنچره و شکاف‌های کوچک دو طرف بدنه و داخل حباب چراغ‌های جلوی آن به رنگ مشکی در آمده‌اند.

در داخل کابین نیز صندلی‌ها و کنسول وسط تنها به دو رنگ مشکی یا خاکستری قابل سفارش هستند. البته استون مارتین با استفاده از فنرهای اسپرت که قابل سفارش هستند، به فکر ارتقای توانایی‌ها حرکتی آن بوده است. اما در بسته‌ی لوکس ونتیج GTS با استفاده از سیستم فنربندی نرم‌تر، افزایش آرامش رانندگی در اولویت قرار دارد. در بخش بدنه‌ی بیرونی نیز با جلو پنجره و حباب‌های لامپ براق و زیر سپری‌های جلو و عقب متفاوت، خودرو ظاهری آرام‌تر به خود گرفته است. در این مدل سیستم صوتی فوق‌العاده با کیفیت بنگ اند الفسن (Bang and Olufsen) به صورت استاندارد عرضه می‌شود. تمامی کنترل‌های داخل اتاق نیز از رنگ مشکی با پرداخت پیانویی و یا اطلسی براق روکش می‌شوند. همچنین رنگ صندلی‌ها و تمام تودوزی‌های چرمی داخل اتاق نیز به درخواست مشتری انتخاب خواهد شد.

تمامی نسخه‌های ونتیج در کنار رپید و ونکوئیش، سیستم اطلاع رسانی و رهیاب ماهواره‌ای جدید استون مارتین به نام Ami III را دریافت خواهند کرد. در این بروزسانی قول داده شده که قدمی رو به جلو در کارایی و راحتی سیستم چندرسانه‌ای خودرو برداشته شود.

قیمت رسمی و جزئیات تحویل به طور دقیق اعلام نشده‌اند ولی انتظار می‌رود قیمت مدل GTS از ۱۳۵ هزار دلار آغاز شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل