تکنولوژی آموزش کامپیوتر و موبایل

چرا نميتوانيم از اپ استور دانلود كنيم؟

چرا نميتوانيم از اپ استور دانلود كنيم؟

چرا نمیتوانیم از اپ استور دانلود کنیم؟
متاسفانه مدتی هست که مجدد ارور ۱۰۰۹ برگشته و برای بعصی ها این پیغام ظاهر میشود و برای بعضی ها بدون پیغام فقط قادر به دانلود اپ نیستند!
این ارور ربطی مستقیم به روابط ایران امریکا دارد!متاسفانه با اینکه تحریم ها برداشته شده باز هم به کررات شاهد مصاحبه های تندسران دو کشور امریکا و ایران علیه هم هستیم و چوبش رو این وسطفقط فقط ما ملت میخوریم... امیدوارم این جدل ها هر چه زودتر تمام شود!

این ارور چیست؟چه باید کرد؟دلیل آن چیست؟با ما همراه باشید!
ارور ۱۰۰۹ چیست؟

ارور ۱۰۰۹ به معنای این است که کاربران ایران کشور اجازه استفاده از شبکه (اپ استور آیتونز و نت) را ندارند.
مدتی پیش اپل چنین محدودیتی را از کشور ایران حذف کرده بود ولی چند روزی می شود با اینکه توافق امضا شده دوباره شاهد این ارور هستیم که همین نشان از مشکلات سیاسی امریکا با ایران دارد.

راه حل چیست؟
تنها راه حل این مشکل استفاده از وی پی ان میباشد!

این ارور اصلا جای نگرانی ندارد برای همه ایرانیان وجود داره فقط موقع دانلود از اپ استور باید وی پی ان داشته باشید!در حالت عادی با زدن گزینه اوکی از روی صفحه محو میشود.
از چه vpn استفاده کنیم؟!

شما ۲ اپلیکیشنِ : "Open VPN" و "Ovpn Spider" رو از اپ‌استور دانلود کنید. Ovpn Spider شامل سرور‌های کشور‌های مختلفِ ، شما هر کدوم از اون سرورها رو خواستین ، روش کلیک کنید و Open With کنید به اپن وی‌پی‌ان و با زدن دکمه + سبزرنگ اون رو اد کنید و کانکت رو بزنید. (اگر کانکت نشد یک سرور دیگه رو امتحان کنید.)
چنانچه الان به دلیل ارور ۱۰۰۹ به اپ استور دسترسی ندارید با ایتونز کامپیوتر دو برنامه نام برده را بگیرید و بعد اوی ایفون نصب کنید و برای همیشه وی پی ان رایگان داشته باشید!

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل