ترفند

اینترنت رایگان ایرانسل | روش ‌های دریافت اینترنت ایرانسل بدون پرداخت هزینه

اینترنت رایگان ایرانسل | روش ‌های دریافت اینترنت ایرانسل بدون پرداخت هزینه

اینترنت یکی از پر مصرف‌ترین سرویس‌های امروزی است که از سمت شرکت‌های مختلف به کاربران ارائه می‌شود. یکی از سرویس‌های ارائه دهنده اینترنت، اپراتور ایرانسل است. ایرانسل یکی از قدیمی‌ترین اپراتورهایی است که اینترنت را از طریق سیم‌کارت‌های خود به کاربران ارائه کرد. روش‌های مختلفی برای دریافت اینترنت ایرانسل وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید بسته است اما کاربران این اپراتور علاوه بر خرید بسته‌های اینترنت این امکان را نیز دارند که از اینترنت رایگان ایرانسل بهره گرفته و بدون پرداخت هزینه یا با کمترین هزینه ممکن به اینترنت دسترسی داشته باشند. در ادامه این مطلب قصد بررسی روش‌های مختلف دریافت اینترنت رایگان ایرانسل را داریم. 

روش‌های مختلف دریافت اینترنت رایگان ایرانسل 

این روزها بیشتر گوشی‌های موبایل به اینترنت دسترسی دارند. دسترسی گوشی‌های موبایل به اینترنت هم از طریق مودم‌های وای‌فای یا اینترنت ثابت که به خطوط تلفن ثابت متصل می‌شوند و هم از طریق سیم‌کارت‌ها و داده آن‌ها امکان‌پذیر است. یکی از اپراتورهای ایرانی که سرویس اینترنت خود را از طریق سیم‌کارت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ایرانسل است. استفاده از اینترنت سیم‌کارت‌های ایرانسل هم از طریق خرید بسته‌های مختلف و هم از روش‌های رایگان امکان‌پذیر است. اینترنت رایگان ایرانسل با روش‌هایی زیر قابل تهیه و استفاده است. 

نصب نرم‌افزار لنز 

یکی از روش‌های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، نصب و استفاده از اپلیکیشن یا نرم‌افزار لنز است. در صورتی که برای ورود به این نرم‌افزار از شماره‌ ایرانسل استفاده کنید، در اولین نصب و استفاده 1 گیگ اینترنت رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. به علاوه در صورتی که کاربر ایرانسل و نرم‌افزار لنز باشید و این نرم‌افزار را از طریق کدهای دستوری به دوستان خود معرفی کنید، 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل برای مصرف 1 روز به شما و دوستی که از سمت شما دعوت شده، تعلق خواهد گرفت. این نرم‌افزار هم در گوشی‌های اندروید و هم در گوشی‌های آیفون قابل نصب و استفاده است. 

 

ویرایش اطلاعات مشترکین 

روش دیگر دریافت اینترنت رایگان ایرانسل برای کاربران، ویرایش اطلاعات است. مشترکین ایرانسل که اطلاعات کاربری خود مانند ایمیل یا تلفن همراه را در سایت این اپراتور به روزرسانی کرده و پروفایل خود را در این اپراتور تکمیل کنند، بعد از تایید اطلاعات 5 گیگابایت اینترنت 7 روزه دریافت می‌کنند. اینترنت رایگانی که بعد از ویرایش اطلاعات به کاربران تعلق می‌گیرد، بعد از تایید ایمیل و شماره تلفن وارد شده در سیستم منظور شده و بلافاصله پس از آن قابل استفاده است. 

شارژ شگفت‌انگیز پلکانی

یکی دیگر از روش‌های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، شارژ شگفت‌انگیز پلکانی است. این روش مخصوص کاربرانی است که سیم‌کارت اعتباری خود را از طریق شارژ شگفت‌انگیز، شارژ می‌کنند. در شارژ شگفت‌انگیز به ازای نوع و مبلغ شارژ، هدیه‌ای به کاربر داده می‌شود که از طریق آن می‌تواند به برقراری ارتباط، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت به میزان اعتبار هدیه اضافه شده، بپردازد. این روش دریافت اینترنت رایگان اپراتور ایرانسل از طریق کدهای دستوری مخصوص شارژ شگفت‌انگیز قابل استفاده است. 

خرید سیم‌کارت دائمی 

از دیگر روش‌هایی که کاربران اپراتور ایرانسل از طریق آن امکان دریافت اینترنت رایگان را دارند، خرید سیم‌کارت دائمی است. طرح اینترنت رایگان این اپراتور در اولین خرید سیم‌کارت دائمی آن به کاربران ارائه می‌شود. همچنین در بعضی بازه‌های زمانی به کاربرانی که سیم‌کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند هم اینترنت رایگان با حجم و زمان مشخص هدیه داده می‌شود. برای مثال با خرید سیم‌کارت دائمی 30 گیگ اینترنت 30 روزه و با تبدیل بسته بسته‌های ماهانه با حجم کمتر به کاربران تعلق می‌گیرد. 

نصب ایرانسل من

نرم‌افزار ایرانسل من، نرم‌افزاری برای مدیریت سیم‌کارت‌های ایرانسل جهت خرید بسته اینترنت، بسته مکالمه و پیامک، پرداخت قبوض و اطلاع از وضعیت خط است. نصب این نرم‌افزار استفاده از سیم کارت ایرانسل و مدیریت مصرف را ساده‌تر می‌کند اما نصب این اپلیکیشن یک مزیت دیگر هم دارد و آن، دریافت اینترنت رایگان است. کاربرانی که این نرم‌افزار را برای نخستین‌بار نصب می‌کنند، به محض اولین ورود 1 گیگابایت اینترنت سی روزه دریافت می‌کنند. در مورد این روش استفاده باید به این نکته دقت کرد که حذف و نصب نرم‌افزار شامل طرح اینترنت رایگان نمی‌شود. 

در نرم‌افزار ایرانسل من همچنین یک شانس دیگر هم برای دریافت اینترنت رایگان وجود دارد و آن، تکان دادن تخم مرغ شانسی این نرم‌افزار است. کاربران ایرانسلی روزانه یک شانس برای تکان دادن تخم مرغ نرم افزار ایرانسل من دارند. با هر بار شکاندن تخم مرغ جوایزی به فرد تعلق می‌گیرد که یکی از آ‌ن‌ها اینترنت رایگان است. حجم اینترنت رایگان ایرانسل در این روش از چند مگ تا یک گیگابایت است. 

تبدیل سیم‌کارت به 4G از طریق دعوت 

ایرانسل سال‌ها است که اینترن 4G با سرعت و کیفیت بالاتر را برای کاربران خود ارائه کرده است اما هنوز هم بسیاری از کاربران قدیمی سیم‌کارت‌های 3G دارند. این افراد با تغییر سیم‌کارت خود به سرویس‌های بالاتر مانند 4G شانس دریافت اینترنت رایگان را دارند. همچنین در صورتی که این تبدیل از طریق دعوت یکی از دوستان انجام شود، علاوه بر خود فرد، شخص دعوت‌کننده هم اینترنت رایگان دعوت می‌کند.

روشن کردن سیم‌کارت ایرانسل بعد از مدتی خاموشی

بسیاری از کاربران به دلایل مختلف مدت زیادی سیم‌کارت خود را خاموش نگه می‌دارند. اپراتور ایرانسل برای تشویق این کاربران به استفاده مجدد از سرویس‌های خود، به افرادی که سیم‌کارت خود را بعد از 1 ماه روشن می‌کنند، اینترنت رایگان هدیه می‌دهد. اینترنت رایگان در این شیوه معمولا 1 گیگ و 1 روزه است و کاربر در همان روزی که سیم‌کارت خود را روشن می‌کند، امکان استفاده از اینترنت را نیز خواهد داشت. البته این طرح یکی از طرح‌های قدیمی دریافت اینترنت رایگان ایرانسل است و این امکان وجود دارد که در حال حاضر قابل استفاده نباشد. 

استفاده از کیف پول دیجیتال ایرانسل 

شارژ کیف پول دیجیتال یکی از روش‌های خوب دسترسی به شارژ، اینترنت و... بدون نیاز به کارت بانکی در لحظه است. به عبارت دیگر زمانی که کارت بانکی برای خرید بسته یا شارژ نداشته باشید، این امکان را دارید که بسته مورد نظر یا شارژ را از طریق کیف پول دیجیتال خود دریافت کنید. علاوه بر این با شارژ کیف پول دیجیتال ایرانسل، در اولین شارژ و واریز هزینه به کیف پول، 2 گیگ اینترنت یک روزه، به محض شارژ نیز به کاربر تعلق خواهد گرفت. 

نصب نرم‌افزارهای مختلف

علاوه بر نرم‌افزار لنز، بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر هم در اولین ورود و ثبت‌نام با سیم‌کارت ایرانسل، اینترنت رایگان به کاربر هدیه می‌دهند. از جلمه این نرم‌افزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چارخونه 
  • ذره بین 
  • اوانو
  • و....

اینترنت رایگان ایرانسل قابل دریافت برای همه ایرانسلی‌ها

اینترنت سرویسی پر مصرف است که دسترسی به اطلاعات در سطح گسترده و انبوه را فراهم می‌کند. این سرویس در کشور ما از طریق شرکت‌های مختلف و با هزینه‌های متفاوت ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها ایرانسل است. اینترنت ایرانسل هم با پرداخت هزینه و به صورت خرید بسته‌های مدت‌دار یا حجم‌دار و هم به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌شود. دریافت اینترنت رایگان ایرانسل برای همه کاربران این اپراتور امکان‌پذیر است، تنها کافی است بر اساس شرایط سیم‌کارت و میزان مصرف خود یکی از روش‌های گفته شده در این مطلب را انتخاب و استفاده کنید. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل