تکنولوژی

شرکت Moxi سازنده اولین گوشی تاشو هوشمند در چین

شرکت Moxi سازنده اولین گوشی تاشو هوشمند در چین

شرکت Moxi که استارت آپی چینی است به صورت رسمی اعلام کرده است که تا پایان امسال اولین گوشی با قابلیت کاملاً خم شدن خود را روانه بازار خواهد کرد. به نظر این نه یک دروغ و یک تبلیغ رسانه ای است و واقعاً به حقیقت خواهد پیوست.
چینی ها شهره اند به انجام و به واقعیت رساندن وقایعی که همیشه دو
ر از ذهن اند. تولید محصولات با قیمت های باورنکردنی و یا ساخت محصولاتی که علاوه بر عجیب و غریب بودن، کاربردهای خاص خود را دارند. دستگاههایی که شاید تا به امروز فقط در فیلم های علمی تخیلی آن ها را دیده بودیم. این بار داستان واقعی است و یک شرکت چینی اعلام کرده که تا پایان امسال اولین گوشی هوشمند خم شوی واقعی را روانه بازار خواهد کرد.

این به نظر اولین اسمارت فونی است که به صورت واقعی قابلیت خم شدن دارد و توسط شرکت Moxi که اگر بخواهیم به زبان چینی درست آن را تلفظ کنیم، باید بگوییم "mou-she" تولید خواهد شد. عبارتی که در این زبان به ماده ی گرافن اشاره می‌کند. خب حتماً گرافن را هم می‌شناسید؛ سبک ترین، نازک ترین، محکم ترین، شفاف ترین و همچنین مقاوم ترین ماده در برابر گرما و البته با قابلیت هدایت جریان الکتریکی فوق العاده که با استفاده از آن Moxi می‌تواند به ابزاری بی نظیر تبدیل شود که شما بتوانید آن را بر روی دست خود مانند یک ساعت ببندید و یا از آن مانند یک تلفن همراه امروزی استفاده کنید.

 

 

در واقع زمانی که شما نیاز به برقراری یک تماس دارید، می‌توانید آن را به صورت صاف و مانند یک گوشی هوشمند امروزی درآورید و زمانی هم که میخواهید این دستگاه کمتر دست و پا گیر شوید آن را بر روی بازو و یا مچ دست خود ببندید و به کارهایتان برسید.

خب کمی هم به ویژگی های فنی این دستگاه بپردازیم. متأسفانه امسال فقط باید منتظر این باشیم که این گوشی با نمایشگری سیاه و سفید روانه بازار شود و برنامه نمایشگر رنگی آن برای سالهای آینده (احتمالاً در 2018) چیده شده است. جالب اینجاست که بدانید این شرکت حتی قیمت گوشی هوشمند خاص خود را هم مشخص کرده است. 760 دلار مبلغی است که دوست داران این گجت در حال حاضر تخیلی باید برای خرید آن کنار بگذارند و این مورد هم باید بگوییم که فعلاً فقط در کشور مبدأ یعنی چین، افراد قادر به خرید آن خواهند بود که مسلماً با گسترش حوزه فعالیت شرکت و استقبال از آن، بازارهای جهانی هم روزی این گجت را به خود خواهند دید. همچنین این شرکت اعلام کرده که برنامه ای برای همکاری با الجی که در حال حاضر نمایشگر های OLED که به صورت کامل قابل خم شدن هستند تولید کرده است ندارد و باید ببینیم که در نهایت محصولی که به دست مشتریان می‌رسد چگونه خواهد بود و چه ویژگی هایی خواهد داشت.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل