سرفیس فون مایکروسافت به 8 گیگابایت رم و اسنپدراگون 830 مجهز خواهد بود

سرفیس فون مایکروسافت به 8 گیگابایت رم و اسنپدراگون 830 مجهز خواهد بود

اخیرا شایعه تازه‌ای در خصوص گوشی‌های هوشمند سرفیس فون مایکروسافت (Sufrace Phone) در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. بر اساس این گزارش نسل آینده گوشی‌های هوشمند مایکروسافت در سه مدل مختلف با مشخصات و قابلیت‌هایی متفاوت قابل عرضه هستند و قدرتمندترین مدل آن‌ها نیز به 8 گیگابایت ظرفیت رم مجهز خواهد بود.

Microsoft-Surface-phone-620x328

از زمانی که شبکه اجتماعی چینی Weibo به میدان آمده، روزانه شاهد درز اطلاعات بسیار مهمی از سوی گوشی‌های هوشمند و سایر قطعات مربوط به دنیای تکنولوژی هستیم. به‌تازگی اطلاعات مربوط به سرفیس فون مایکروسافت نیز در سطح این شبکه اجتماعی میکرو وبلاگی به‌وفور دیده می‌شود. ماه گذشته اطلاعاتی در خصوص نسل جدید گوشی‌های هوشمند مایکروسافت به نام سرفیس فون “Surface Phone” منتشر شد. حال به نظر می‌رسد که شاهد انتشار اطلاعات تازه‌ای از این محصولات ردموندی‌ها هستیم.

به نقل از این گزارش، سه ماهه نخست سال 2017 میلادی ما شاهد رونمایی از نخستین سرفیس فون مایکروسافت خواهیم بود. درست همانند اطلاعاتی که ماه گذشته منتشر شد، در زیر قاب این محصول از یک تراشه اسنپدراگون 830 بهره می‌برد. درست یک هفته قبل مایکروسافت نام این تراشه را در لیست تراشه‌های پشتیبانی شده توسط ویندوز 10 موبایل قرار داد و اینک چنین شایعه‌ای به گوش می‌رسد.

عرضه سرفیس فون مایکروسافت در سه مدل مختلف

شایعه‌ای که ماه گذشته منتشر شده بود به این نکته اشاره داشت که سرفیس فون مایکروسافت در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. مدل نخست مخصوص کاربران معمولی گوشی‌های هوشمند طراحی می‌شود. این مدل به 3 گیگابایت ظرفیت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. مدل دوم مربوط به گیک‌ها و در واقع عاشقان تکنولوژی بوده که حاوی 6 گیگابایت ظرفیت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در نهایت مدل سوم نیز دارای مشخصاتی مخصوص کاربران اقتصادی خواهد بوده که از رم قدرتمند 8 گیگابایتی و 500 گیگابایت ظرفیت داخلی بهره می‌برد.

به نقل از این گزارش منتشر شده، شروع قیمت مدل‌های مختلف سرفیس فون مایکروسافت 900 دلار بوده که به طبع دو مدل حرفه‌ای و اقتصادی دارای قیمتی بالاتر خواهند بود. اگر چنین اطلاعاتی صحت داشته باشد می‌توانیم انتظار گوشی‌های هوشمند قدرتمندی از سوی کمپانی آمریکایی مایکروسافت باشیم.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل