تکنولوژی

فبلت ال جی معرفی شد: ال جی استایلوس 2 پلاس

فبلت ال جی معرفی شد: ال جی استایلوس 2 پلاس

پس از معرفی استایلوس 2 و موفقت آن ال جی امروز نسخه بزرگتر و بهبود بخشیده آن با نام استایلوس 2 پلاس را معرفی کرد. با تیم پیشگام آی تی همراه باشید.

الجی استایلوس 2 پلاس دارای صفحه نمایش 5.7 اینچ بوده و بر خلاف نمونه کوچکتر خود دارای کیفیت 1080P است.وزن گوشی 145 گرم بوده و در ابعاد 155 در 79.6 در 7.4 میلی‌متر ساخته شده است. مغز متفکر این دستگاه را یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز تشکیل داده و در دو نمونه 2 و 3 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

دوربین پشتی استایلوس ۲ پلاس ۱۶ مگاپیکسلی است و در زیر آن شاهد سنسور اثر انگشت هستیم. این محصول در مناطق مختلف با ۳۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که البته امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. در این محصول شاهد قلم استایلوس نیز هستیم. ال‌جی استایلوس ۲ پلاس در واقع همان ال‌جی K535 است که پیش از این انتظار می‌رفت این شماره مدل با نام ال‌جی K11 یا K12 معرفی شود.

کاربران تایوانی از این هفته می‌توانند محصول جدید ال‌جی را خریداری کنند و در ماه ژوئن در سایر بازار‌های جهان (نظیر آمریکای شمالی و اروپا) نیز شاهد این محصول خواهیم بود. ال‌جی فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت استایلوس ۲ پلاس ارائه نکرده است اما به نظر نمی‌‌‌رسد قیمتی بالاتر از ۳۰۰ دلار داشته باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه با اندروید نسخه 6 عرضه خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل