پیشگاموبیل:نیسان 370Z مدل ۲۰۱۷

پیشگاموبیل:نیسان 370Z مدل ۲۰۱۷

نیسان جزئیات و مشخصات مدل های ۲۰۱۷ نیسان 370Z را اطلاع رسانی کرده است. مدل های مختلف این خودرو که اکنون دردسترس خرید در بازارهای جهانی هستند حرف های زیادی برای گفتن دارند.اولین خبر این است که  تغییری در قیمت خودرو در سال ۲۰۱۷ ایجاد نخواهد شد و قیمت آن با مدل ۲۰۱۶ یکسان باقی خواهد ماند؛ درحالی که بهینه سازی های قابل توجهی روی این خودرو انجام گرفته است که با هم مروری بر آن ها خواهیم داشت.

نیسان 370Z کوپه ۲۰۱۷

این مدل خسته‌کننده‌ترین گونه‌ی 370Z است. این خودرو از لحاظ قدرت و کارایی مدل مناسبی است؛ با این حال بسیاری از مشخصات آن تغییری نکرده‌اند. این خودرو با سه نوع تریم داخلی قابل سفارش است و پیشرانه‌ی شش سیلندر V شکل آن که دارای ۳.۷ لیتر حجم بوده و از نوع DOHC است می تواند قدرت خروجی معادل ۳۳۲ اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد. این مدل بطور استاندارد با یک جعبه دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی عرضه می‌شود اما امکان سفارش جعبه‌ی هفت سرعته‌ی دوکلاچه به همراه شیفترهای تعویض دنده در پشت فرمان نیز برای این مدل وجود دارد.

نیسان 370Z کوپه نیسمو ۲۰۱۷

اگر به دنبال کمی هیجان بیشتر نسبت به مدل استاندارد هستید می‌توانید به سراغ مدل نیسمو بروید. این مدل دارای تغییراتی در نمای ظاهری است که شامل استفاده از رینگ‌های آلومینیومی RAYS و کیت بدنه‌ی آیرودینامیک است. رینگ‌های ۱۹ اینچی نیسمو در این خودرو از انواع فوق سبک وزن هستند و با آلومینیوم فورجکاری شده ساخته شده‌اند، در نهایت و پس از انجام ماشین کاری روی سطح رینگ، آن را به رنگ خاکستری ذغالی رنگ آمیزی کرده‌اند.

در خصوص قوای فنی این خودرو، همان پیشرانه‌ی شش سیلندر وی شکل از نوع دو میل سوپاپ بالا، در این خودرو بکار رفته است؛ اما با تغییراتی که در واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه انجام گرفته، این خودرو از شتابگیری و عملکردی بهتر از 370Z کوپه برخوردار است. خریداران، در این مدل نیز امکان انتخاب بین جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی یا هفت سرعته‌ی دوبل کلاچ مجهز به شیفتر پشت فرمان را خواهند داشت.

دیگر تغییر مهمی که در این مدل انجام گرفته است، از سیستم تعلیق تقویت شده‌ی مستقل برای هر چهار چرخ، ترمزهای اسپرت نیسان و دیفرانسیل لغزش محدود با مکانیزم روغنی است.

نیسان 370Z رودستر ۲۰۱۷

مدل رودستر نیز در سه نوع تریم قابل سفارش است که شامل: تورینگ اسپرت رودستر، تورینگ رودستر و رودستر هستند.

بزرگ‌ترین تفاوت این خودرو با سایر مدل‌ها در سقف بازشوی آن است که لذت رانندگی و حس بهتری از راندن خودرو را به سرنشینان انتقال می دهد.

در خصوص قوای محرکه، این مدل نیز با همان پیشرانه‌ی ۳.۷ لیتری شش سیلندر وی شکل به قدرت ۳۳۲ اسب بخار عرضه خواهد شد، با این تفاوت که مدل رودستر بصورت استاندارد از جعبه دنده‌ی هفت سرعته‌ی دوکلاچه برخوردار است و در غیر این صورت می‌توان آن را با جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی سفارش داد.

به جز این موارد، خریداران نیسان 370Z رودستر، امکاناتی چون سیستم بلوتوث تلفن همراه به همراه ورودی USB، رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه سیستم صوتی Bose، و تودوزی چرم را دریافت خواهند کرد. قیمت نیسان قیمت نیسان 370Z مدل ۲۰۱۷ از ۴۱ هزار و ۸۲۰ دلار آغاز می شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل