خودرو

پيشگاموبيل:١٣ خودرويي كه در ليست خودروهاي جذاب هستند

پيشگاموبيل:١٣ خودرويي كه در ليست خودروهاي جذاب هستند

لوکس و یا معمولی ؟سوال این است۰خودروهای زیادی وجود دارند که با دیدنشان مطمئناً هیجان‌زده می شویم.اگر در فکر خرید خودرویی جدید هستید،لیست 13 خودروی جذابی که ارزش منتظر ماندن را دارند مرور کنید خالی از لطف نخواهد بود.

تویوتا C-HR C-HR نسخه‌ی تولیدی کانسپت با تغییرات کم است.

image

جیپ گرند چروکی SRT تراک هاوک به احتمال زیاد پیشرانه‌ی 8 سیلندر سوپرشارژردار 707 اسب بخاری بکار گرفته شده در دوج چلنجر SRT Hellcat و چارجر SRT Hellcat در این جیپ استفاده خواهد شد.

image

آلفارومئو Stelvio نخستین کراس اوور آلفارومئو که Stelvio نامیده می‌شود، پلت فرم و پیشرانه‌ی یکسانی را با سدان اسپورت جیولیا به اشتراک خواهد گذاشت و رقیبانی چون پورشه ماکان و جگوار اف پیس را خواهد دید.

image

هوندا سیویک Si هوندا سیویک Si دارای هندلینگ بی‌عیب و نقص و گیربکس دستی جذاب است. دهمین نسل این خودرو در اواخر امسال معرفی خواهد شد و از پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربو استفاده خواهد کرد.

image

جنسیس G70 این خودرو از پیشرانه‌های 4 و 6 سیلندر توربو استفاده می کند و همچنین انتظار می رود نسخه‌ای هیبریدی داشته باشد.

image

سوپرا جزئیات زیادی در دسترس نیست اما انتظار میرود که این خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربو و یا هیبریدی استفاده کند.

image

کیا جی تی/استینگر پیشرانه‌ی این خودرو 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربو که به گیربکسی 8 سرعته اتوماتیک متصل است بهره می برد.

image

ب‌ام‌و Z5 Z5 دارای سقف نرم و تاشو نیست.موتور این خودرو دارای پیشرانه‌های 4 و 6 سیلندر خطی به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و احتمالاً 6 سرعته دستی وجود خواهند داشت.

image

آئودی TT RS دارای پیشرانه‌ی 5 سیلندر توربوی 394 اسب بخاری است. این پیشرانه به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه وصل خواهد شد. آئودی TT RS در فرم‌های کوپه و رودستر در دسترس خواهد بود و به‌صورت استاندارد از سیستم چهارچرخ محرک بهره خواهد برد که چسبندگی و کشش فوق‌العاده‌ای را به آن خواهد بخشید.

image

شورولت کامارو Z/28 کامارو Z/28 در آینده سبک‌تر خواهد بود و احتمالاً گیربکس 10 سرعته سفارشی ZL1 را نخواهد داشت اما گیربکس‌های 6 یا 7 سرعته دستی تنها گزینه‌های پیش رو خواهند بود.

image

ولوو V90 نسخه‌ی V90 کراس کانتری خوانده می‌شود برای کسانی که کمی جذبه‌ی آفرود می‌خواهند عالی است.

image

جیپ رانگلر آفرود جیپ پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربوی فیات کرایسلر را ارائه دهد.

image

هوندا سیویک Type R سیویک Type R دیفرانسیل جلو با پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو که قدرت 305 اسب بخاری دارد به عنوان مدل 2018 عرضه خواهد شد.

image

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل