تکنولوژی مقالات

چگونه یک کانال موفق در تلگرام بسازیم.

چگونه یک کانال موفق در تلگرام بسازیم.

خیلی از افراد دوست دارند که یک کانال با تعداد اعضای بالاداشته باشند. اما این کار به آسانی آن که برخی فکر می کنند نیست. کانال ها یک دریچه ی اطلاعاتی هستند که اطلاعات فرستنده را به کاربران می رسانند.اگر طبق آموزش های درست پیش بروید شما می توانید به سادگی یک کانال تلگرام عالی طراحی کنید. سایت ما یک مطلب آموزشی طراحی کرده که شما می توانید به عنوان یک برنامه ریزی خوب از آن استفاده کنید. 

1-انتخاب موضوع کانال

اول از همه سعی کنید که موضوع کانالی  را که می خواهید بسازید انتخاب کنید. توجه کنید که اسم و موضوع کانال شما هیچ وقت نباید تغییر کند زیرا ممکن است بسیاری از کاربران شما از کانال بروند. سعی کنید اسم های مرتبط با نوع مطالب طراحی کنید.اسم شما نباید کپی از اسم یک برند بزرگ یا کانال های قدیمی تلگرام باشد. شما باید id کانالتان را خودتان طراحی کنید. افرادی که از نام کانال های بزرگ استفاده می کنند و خودشان را جای آن ها جا می زنند مثل گوشی های چینی هستند که کیفیتشان صفر است اما به اسم آیفون s6 با قیمت 100 هزار تومان بفروش می رسند. اگر یک فرد بفهمد که کانالی را به اشتباه عضو شده به سرعت از کانال می رود و دیگر هم بر نمی گردد اما اگر بداند که این کانال مطالب خوبی دارد ولی شناخته شده نیست شاید بماند.

2-ارسال مطلب

مطالبی را برای کانال خود طراحی یا تهیه کنید که ارتباط زیادی با موضوع کانال شما داشته باشد و مورد پسند اعضایتان باشد. هیچگاه از مطالب دیگران کپی نکنید.شاید کپی از مطالب دیگران بسیار ساده باشد و هیچ پیگرد قانونی هم نداشته باشد اما باز هم می شوید مثل همان گوشی های چینی که برایتان مثال زدم.مردم برای مطالب شما وارد کانال می شوند نه مطالب کانال های دیگر اگر واقعا آن ها این مطالب را می خواستند لحظه ای در کانال شما نمی ماندند و به کانال منبع می رفتند.

3-تبلیغات

برای بالا بردن اعضای کانالتان باید تبلیغات زیادی انجام بدهید. این تبلیغات می تواند رایگان یا پر هزینه برای شما به پایان برسد. یکی از راه های تبادل که معمولا رایگان است تبادل لینک است. در تبادل لینک شما برای مدت معینی تبلیغ یک کانال دیگر را در کانالتان قرار می دهید و صاحب آن کانال هم در عوض همین کار را برای شما می کند. هیچ وقت انتظار نداشته باشید اعضای کانالتان تبلیغ کانالتان را بین دوستانشان بکنند. اگر تبادل می کنید با کانال های که اعضای فیک دارند تبادل نکنید.برای فهمیدن فیک بودن اعضا کانال ها اینجا کلیک کنید. توجه کنید که تبلیغات زیاد باعث کم شدن رضایت اعضای کانالتان می شود.

4-مدیریت

شما باید مدیریت کاملی بر روی اعضا ، کیفیت مطالب ، ادمین ها و... داشته باشید اگر مدیریتی بر روی اتفاقات کانال نداشته باشید قطعا کانال شما نابود می شود. سعی کنید که خلاقیت به خرج دهید و در موضوعات مختلف با رقیب های خود متفاوت باشید.چهار نکته ی بالا بسیار اساسی بوده و برای کسانی که می خواهند کانال هایی با اعضای بالا داشته باشند بسیار مفید است. 

همچنین بخوانید: چگونه کانال هایی با اعضای تقلبی(فیک) را از کانال های واقعی تشخیص دهیم

همچنین بخوانید: آموزش کامل ساخت دکمه شیشه ای بدون نقل قول

حتما بخوانید: افزایش اعضای کانال تلگرام با روش PDD5

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

1 نظر ثبت شده