برترین گوشی های بدون حاشیه در سال 2017

برترین گوشی های بدون حاشیه در سال 2017

ما بهترین گوشی های بدون حاشیه که در حال حاضر در دسترس هستند و یا انتظار می رود که در آینده ی نزدیک منتشر شوند، جمع آوری کردیم.با پیشگام آی تی همراه باشید.

همه چیز از اینجا شروع شد که مردم احساس کردند که گوشی های موبایل با صفحه نمایش بزرگتر میتوانند جذاب تر و مفید تر باشند و شرکت ها به فکر این افتادند که حاشیه کناره صفحه نمایش را کمتر کنند.

+Samsung Galaxy S8 and S8

نسبت صفحه نمایش به بدنه 84% و 83%

سامسونگ از اولین برندهایی بود که این نوآوری را انجام داد,همینطور  +Samsung Galaxy S8 and S8 دارای صفحه منحنی که کمی به طرفین منحرف میشوند هم هستند,و همینطور در صفحه نمایش سامسونگ از فناوری AMOLED استفاده میشود که سامسونگ را در این فناوری منحصر به فرد میکند.سامسونگ برای اینکه بتواند نسبت صفحه نمایش به بدنه را بیشتر کند مجبور بودحسگر انگشت را جا به جا کند و از زیر گوشی به پشت گوشی انتقال دهد ، در این کار هم تاحد خوبی موفق بود.

Samsung Galaxy Note 8

نسبت صفحه نمایش به بدنه 83%

در نوت8 نسبت صفحه نمایش به بدنه زیاد تغییری نکرده است ، فقط تغییری که ما شاهد اون بودیم این بوده که کمی سایز صفحه بزرگتر شد و کمی انحنای صفحه به طرفین کم تر شد.

LG V30

نسبت صفحه نمایش به بدنه 81%

LG V30 میشه گفت که بهترین تلفن شرکت ال جی در 2017 است. با صفحه نمایش 6 اینچی و صفحه نمایش به اصطلاح لبه به لبه، V30 در V30، بر خلاف سامسونگ، حسگر اثر انگشت خود را در پشت، زیر دوربین و به به صورت عمودی یعنی عمورد بر دوربین قرار داده است، بنابراین انگشت شما به آسانی به آن میرسد

.

LG G6

نسبت صفحه نمایش به بدنه 79.5%

G6 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچ تمام صفحه است، با این حال، به نظر می رسد خیلی شبیه به V30 هست، ویکی از ویژگی های اون صفحه نمایش بسیار براق و با کیفیتی که داره هست.

LG Q6

نسبت صفحه نمایش به بدنه 79%

ال جی Q6 ارزان ترین گوشی تمام صفحه، و بدون حاشیه تا پاییز سال 2017 است.

اما اول از همه باید به این اشاره کنیم که این گوشی دارای حسگر انگشت نیست و شما باید از همان روش سنتی بازکردن صفحه گوشی استفاده کنید یا از حسگر تصویر و صورت(که ما این روش رو پیشنهاد نمیکنیم,چون اکثرا کار نمیکند).و در آخر باید بدانید که این گوشی دارای یک قاب پلاستیکی در پشت گوشی هست که به راحتی خراشیده میشود.

Essential Phone

نسبت صفحه نمایش به بدنه 85%


The Essential Phone یک جواهر واقعی با قابی از جنس سرامیک در پشت صفحه میباشد.نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه بسیار این گوشی را از گوشی های دیگر متمایز کرده است.همینطور طراحی فوقوالعاده مکان دوربین جلو که با برشی بسیار زیرکانه و ظریف انجام شده است. Essential Phone فاقد نام تجاری است.

Apple iPhone 8

نسبت صفحه نمایش به بدنه 86%

آیفون 8 اولین آیفونی هست که از صفحه نمایش OLED استفاده میکند.

آیفون 8 با یک صفحه نمایش 5.8 اینچی و با یک برش در بالا ی صفحه نمایش که در آن دوربین جلو و سیستم تشخیص چهره 3D قرار میگیرد. 

امیدوارم که مفید واقع شده باشه.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل