تکنولوژی

اپل آیتونز را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد

اپل آیتونز را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد

اپل به طور رسمی آی تیونز را برای ویندوز ۱۰ راه‌اندازی کرد، پس از اینکه مایکروسافت قبلا آن را در کنفرانستوسعه توسعه سال گذشته اعلام کرده بود .

آی تیونز در ابتدا در فروشگاه مایکروسافت تا قبل از پایان سال ۲۰۱۷ به فروش رسید، اما اپل به زمانبیشتری برای تکمیل توسعه نیاز داشت ، علی‌رغم شواهدی مبنی بر شروع قریب‌الوقوع.

همانطور که انتظار می رود، نسخه مایکروسافت فروشگاه iTunes همانند دنیای دسکتاپ است و دارای همان ویژگی ها و رابط کاربر است، بنابراین کاربران هنگام راه اندازی آن هیچ تفاوتی از خود نشان نمی دهند.

iTunes اولین برنامه اپل برای ویندوز 10 است و جالب خواهد بود ببیند آیا این شرکت به روزرسانی ها را همانند نسخه دسکتاپ ارائه می دهد. چندین شرکت بزرگ دیگر به سیستم عامل ویندوز 10 پیوستند اما در نهایت برنامه های خود را از دست دادند زیرا این پلت فرم باعث ایجاد هیجان کافی در میان کاربران و توسعه دهندگان به طور یکسان نیست.

برای دریافت آی تیونز بروزرسانی Windows 10 Fall Creators مورد نیاز است

از سوی دیگر، آوردن آی تیونز به فروشگاه مایکروسافت نیز به اپل کمک می‌کند تا از مصرف کنندگان ویندوز۱۰ با حالت S استفاده کند، یک نسخه ویژه از سیستم‌عامل که نصب نرم‌افزار Win۳۲ را مسدود می‌کند. مدS برای محدود کردن کاربران به فروشگاه مایکروسافت توسعه داده شد، که تضمین افزایش امنیت را تضمین می‌کند ، زیرا همه برنامه‌ها توسط نرم‌افزارهای مخرب و بدافزار تایید شده‌اند و بنابراین نمی‌توانند سیستم‌هارا به خطر بیاندازند.

از سوی دیگر، آوردن آیتونز به فروشگاه مایکروسافت همچنین به اپل پس از کاربران ویندوز 10 S Mode، یک نسخه ویژه سیستم عامل که مانع نصب نرم افزار Win32 می شود، کمک می کند. S Mode برای محدود ساختن کاربران به فروشگاه مایکروسافت، که امنیت بیشتری را تضمین می کند، به این دلیل که تمام برنامه ها توسط غول نرم افزاری تأیید شده و بدافزاری نمی تواند به سیستم ها آسیب برساند.

شما می‌توانید با استفاده از این لینک آی تیونز را برای ویندوز ۱۰ از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. اینبرنامه نیاز به Update Windows ۱۰ Creators ( نسخه ۱۷۰۹ ) و جدیدتر دارد .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل