تکنولوژی

بهترین گوشی های اندرویدی 2019 با قابلیت تعویض باتری

بهترین گوشی های اندرویدی 2019 با قابلیت تعویض باتری

سالها پیش ، باتری های قابل جابجایی هر تلفن را به خود جلب می کردند و عصری که می توانستید یک باتری اضافی برای دستگاه خود بخرید ، عصر طلایی یک تلفن هوشمند بود. داشتن یک بسته باتری اضافی برای تلفن شما نگرانی های خاموش شدن تلفن شما را در حالی که در فضای باز مانند پیاده روی یا کمپینگ هستید از بین می برد.

عموماً مردم بخاطر چیزی که فکر می کنند بهتر است قربانی کنند ، قربانی می کنند ، اما اگر نمی خواهید باتری قابل جابجایی را قربانی کنید ، گزینه های دیگری دارید.
از باتری قابل جابجایی تا باتری ثابت
با توجه به نیازهای روزافزون بازار ، تعداد فزاینده ای از شرکت ها تصمیم گرفتند باتری های قابل جابجایی را از پیشنهادات تلفن هوشمند خود دور کنند. چرا؟
ما هم مطمئن نیستیم اما وقتی از دیدگاه مهندسی صحبت می شود ، باتری غیر قابل جابجایی طراحی تلفن باریک و طراحی ضد آب بسیار جمع و جور تری ارائه می دهد.

همه چیز با هزینه ای همراه است و برای داشتن تلفن با ابعاد باریک و ضد آب ، باید از تطبیق پذیری یک باتری قابل جابجایی خودداری کنید. با توجه به این نکته ، تعجب آور نیست که ببینید تلفن های همراه با قابلیت جابجایی باتری، محبوبیت خود را از دست داده و در صنعت امروز میبازند.
با این حال ، هنوز برخی از شرکت های فناوری وجود دارند که سرسختانه در برابر باتری ثابت مقاومت کرده و همچنان به ساخت تلفن های اندرویدی با باتری های قابل جابجایی ادامه داده اند.
برای کسانی از شما که در مقابل این روند مقاومت کرده اید ، لیستی از پنج گوشی برتر اندرویدی را که یک باتری قابل جابجایی دارند ، جمع آوری کرده ام. اگرچه برخی از آنها جدید نیستند ، اما همه آنها هنوز هم مربوط به امسال هستند.

5تا از بهترین های اندرویدی 2019 با قابلیت تعویض باتری

از زمان انتشار این نوشتار ، گزینه های زیادی وجود ندارد که دارای یک باتری قابل جابجایی برای تلفن های هوشمند باشد.
بیشتر مارک ها قبلاً ایده باتری غیر قابل جابجایی را برای کاهش فروش و جلوگیری از آشفتگی یا سرگرمی زیاد مصرف کنندگان با تلفن های هوشمند خود پذیرفته اند.

1. LG V20

LG V20 یکی از تلفن های اندرویدی بود که بر بازار مسلط شد و در سال 2016 فناوری جدیدی را در زمینه تلفن های هوشمند به ارمغان آورد.
هنوز هم به اندازه کافی توانمند و قدرتمند است که می تواند با جدیدترین گوشیهای امروزی مطابقت داشته باشد.
این دستگاه از یک بدنه کامل آلومینیومی فلزی ، صفحه نمایش IPS 5.7 اینچی ، صفحه نمایش corning gorilla 4 ، نمایشگر ثانویه 2.1 اینچ برای اعلان ها ، یک کوالکام MSM8996 Snapdragon 820 ، Adreno 530 ، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت و یک رم 4 گیگابایتی برخوردار است .

برای این مدل، دو دوربین در پشت و یک دوربین سلفی قرار دارد. حافظه داخلی از طریق کارت MicroSD قابل ارتقا است و دارای باتری قابل حمل Li-Ion 3200 میلی آمپر ساعتی است.

LG V20 دارای دوام MIL-STD-810G در مقابل آب است.

2. Moto E4

هنگامی که Lenovo موتورولا را در سال 2014 خرید ، یکی از بهترین تلفن های اندرویدی که موتورولا تا آن زمان منتشر کرده Moto E4 بود. این گوشی دارای باتری قابل جابجایی 2800mAh است و 100 دلار قیمت داشت که باید با استاندارد امروزی ارزان تر باشد.

Moto E4 از نمایشگر 5 اینچی IPS روی صفحه نمایش ، پردازنده چهار هسته ای Mediatek MT6737 ، پردازنده گرافیکی Mali-T720 ، حافظه داخلی 16 گیگابایت ، 2 گیگابایت رم و حافظه قابل ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق کارت MicroSD بهره می برد.

بنابراین این تلفن هنوز هم بسیار درخور توجه به استاندارد امروزی است.

3. LG V10

مدل دیگری که از ال جی به دست می آید LG V10 است.
با وجود اینکه یک مدل فرومایه در مقایسه با V20 است ، V10 هنوز هم به خصوص با قیمت فروش امروز خود یک گوشی قابل اعتماد است. این گوشی باتری قابل حمل 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت ذخیره سازی قابل ارتقا تا 256 گیگابایت از طریق کارت MicroSD را داراست.

LG V10 از پردازنده hexa-core Qualcomm MSM8992 Snapdragon 808 بهره می برد که در این مرحله بالاترین پردازنده خط 20 نانومتری و Adreno 418 GPU را برای اجرای گرافیک دارد.


V10 همچنین برای اطلاع رسانی سریعتر دارای نمایشگر ثانویه 2.1 اینچ است.

از نظر طراحی ، V10 دارای قاب فلزی جامد و ضلع استیل ضد زنگ است.

4. LG G5

گوشی دیگری که توسط غول بزرگ کره ای عرضه می شود ، LG G5 است.
G5 تلاش برندها برای طراحی تلفن های هوشمند ماژولار بود اما در نهایت این آرزو همینجا خنثی شد و در بعضی از کشور ها مورد استقبال قرار نگرفت.


با این حال ، LG G5 به طور قابل توجهی بهترین گوشی هوشمند اندرویدی با باتری قابل جابجایی و لوازم جانبی ماژولار با LG Hi-Fi Plus است. لنزهای زاویه دید گسترده ، و LG CAM Plus فوق العاده اند.

LG G5 دارای باتری قابل جابجایی 2800mAh ، پردازنده چهار هسته ای Qualcomm MSM8996 Snapdragon 820 ، Adreno 530 ، 32 GB با ذخیره سازی داخلی از طریق MicroSD Card و Corning Gorilla Glass 4 می باشد.

5. Samsung Galaxy S5

تنها مدل سامسونگ در لیست ما سامسونگ گلکسی S5 است. S5 احتمالاً آخرین مدل از سری Galaxy S بود که از باتری قابل جابجایی بهره می برد.
علاوه بر این ، این فناوری همچنین دارای فناوری ضد آب بودن عجیب و غریب است.
S5 از باتری قابل تعویض 2800mAh تغذیه می شود که به خوبی در راس آن قرار دارد

بقیه مشخصات شامل یک صفحه نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED و یک اسنپدراگون 801 SoC است. رم آن 2 گیگابایت است در حالی که حافظه 16 گیگابایتی حافظه بیشتری را برای پاسخگویی به نیازهای شما بیشتر ارائه می دهد.


Galaxy S5 از نظر دوربین ، یک سنسور عقب 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی2MP را ارائه می کند. این گوشی بر روی سیستم عامل آندروید 4.4 KitKat اجرا می شود و به Android Nougat قابل ارتقا است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل