تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی 5 نرم افزار مدیریت ایمیل ها در ویندوز

معرفی 5 نرم افزار مدیریت ایمیل ها در ویندوز

با توجه به تعداد ایمیلهایی که هر روز برای شما ارسال می شود ، جای تعجب نیست که از استانداردهای بالایی برای برنامه هایی که برای مدیریت آن پیام ها استفاده می کنیم ، برخوردار باشیم.

برنامه ایمیل کلاینت ها دیگر فقط با اصول اولیه ای که پیش بینی کرده ایم طراحی نشده اند ، بلکه بهتر شده اند .در حال  حاضر شامل ویژگی های استثنایی ، مواردی مانند پیام های تعویق افتادن ، برنامه ریزی ایمیل و ارائه الگوهای قالب - هایی است که به آنها کمک می کند تا در مقابل رشد جمعیت ایستادگی کنند.. 

اگر شما یک کاربر ویندوزهستید ، به احتمال زیاد هنگامی که با کامپیوتر در حال کار هستید ممکنه دوست داشته باشید از ویژگی های قدرتمند تری  استفاده کنید یا بخواهید چندین ایمیل را در یک نقطه مدیریت کنید. در این مقاله ما بهترین ایمیل کلاینت ها را به شما پیشنهاد میکنیم تا شما تصمیم بگیرید کدام را استفاده کنید.

چه چیزی باعث میشود که یک ایمیل کلاینت برای ویندوز عالی باشد ؟ 

برنامه های وب ، مانند برنامه Gmail ، برای دسترسی به ایمیل شما به دور از میز کار شما عالی هستنداما وقتی مشغول کار با کامپیوتر هستید ، یک برنامه برای ویندوز اغلب می تواند یک راه حل بهتر باشد

ممکن است بخواهید که از ایمیل های خود بک آپ بگیرید یا اینکه از چند ادرس ایمیل استفاده کنید شاید هم برنامه ی ایمیل کلاینتی که از آن استفاده میکنید شما را راضی نمیکند.

در اینجا 5 تا از بهترین ایمیل کلاینت ها معرفی شده اند:

 

eM Client

بهترین ایمیل کلاینت چندزبانه برای ویندوز

وقتی این ایمیل کلاینت را باز میکنید بنظر آشنا میاد . از همان قالبی استفاده میکند که اکثر ایمیل کلاینت ها از آن استفاده میکنند.دسترسی سریع به کلیه لینک های حساب ها  و پوشه های مربوط به هریک در سمت چپ ،با یک تقویم ساده  ومخاطبین درست در زیر آن قرار دارند.

eM Client تموم ویژگی هایی که از یک ایمیل کلاینت انتظار دارید را دارد و همچنین میتواند ایمیل های شما را به 39 زبان ترجمه کند.

همچنین این ایمیل کلاینت میتواند ایمیل های یکسان از حسابهای مختلف یا ایمیل های با موضوع یکسان را پیدا کند.

این کلاینت همچنین میتواند ویژگی چت را فراهم کند بطوریکه وقتی بر روی چیز دیگری کار میکنید بصورت یک پنجره ی جدا و مستقل بالا می آید.


Thunderbird


مردم جهان به ظاهر مرورگر ها و کار کردن با آن ها عادت کرده اند . این ایمیل کلاینت هم امکانی فراهم کرده است که هرکدام از ویژگی ها و مثله تقویم و دیگر کار ها مثله باز کردن ایمیل های مختلف یک تب باز میکند . یکی دیگر از ویژگی های این ایمیل کلاینت اوپن سورس بودن آن است .بدین منظور که جامعه ی بزرگی میتوانند از آن پشتیبانی کنند و ویژگی های دیگری به آن اضافه کنند.مثلا اکنون امکان جستجو در وب از طریق برنامه وجود دارد .

یکی از آخرین ویژگی های قابل توجه: Thunderbird با Google Chat ، IRC ، Twitter و XMPP ادغام می شود ، به این معنی که می توانید از داخل Thunderbird از این برنامه ها استفاده کنید.

این برنامه رایگان میباشد.

Mailbird


اولین چیزی که در مورد Mailbird  متوجه خواهید شد عدم وجود متن در صفحه است. در عوض ، همه چیز مربوط به آیکون ها است. نوار کناری Gmail خود را تصور کنید اما بدون برچسب های متنی ، و این چیزی است که مشاهده خواهید کرد. می توانید این ظاهر را به صورت معمولی تر تنظیم کنید و حتی می توانید با برخی از قالب های چشمک زن ، ظاهر برنامه را تغییر دهید.

اما چیزی که باعث جذابیت این ایمیل کلاینت شده ترکیب آن با دیگر برنامه ها میباشد. این برنامه با بیش از 50 برنامه و سرویس ادغام شده است که میتواند برای آن ها که از ایمیل خود استفاده ی زیادی میکنند انتخاب مناسبی باشد. 

 برنامه هایی مثله  WhatsApp ، WeChat ، Trello، Slack با Mailbirdقابل مدیریت و ارتباط میباشند.

Windows Mail


بهترین ایمیل کلاینت برای کسانی که سادگی را دوست دارند.

این برنامه بطور پیش فرض بر روی ویندوز نصب شده است و ساده میباشد .

در نوار کناری سمت چپ ، می توانید به تقویم ، وظایف و صندوق ورودی خود دسترسی داشته باشید. هنگامی که در صندوق ورودی ایمیل خود هستید ، همه چیز کاملاً مقدماتی  است. شما هیچ گزینه تعویق ، توانایی برنامه ریزی پیام ها یا حتی ویرایش HTML را پیدا نمی کنید. گزینه ای برای ترسیم پیام ها وجود دارد: شروع به نوشتن پیام جدید کنید ، و سپس روی برگه Draw در بالا کلیک کنید.

Microsoft Outlook


یک ایمیل کلاینت ویدوز قابل اطمینان میباشد.

این برنامه قدیمی ترین ایمیل کلاینت موجود میباشد که هنوز هم بسیاری از آن استفاده میکنند و دلیل خوبی هم دارند:این برنامه قابل اطمینان است به علاوه اینکه ایمیل ، تقویم و سیستم های مدیریت تماس با Outlook همگی برای یک تجربه کاربری اسان است.

البته که این برنامه ویژگی منحصر به فردی ندارد. ابزار Quick Steps به شما امکان می دهد تا مسیرهای خودکار برای مدیریت برخی ایمیل ها و مخاطبین ایجاد کنید. به عنوان مثال ، ممکن است گزینه Move to New Folder را انتخاب کنید ، یک پوشه خاص را انتخاب کرده و یک میانبر صفحه کلید مانند ctrl+shift+1 . سپس می توانید هر تعداد ایمیل را انتخاب کنید ، به میانبر ضربه بزنید و همه آنها به پوشه انتخاب شده ارسال می شوند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل