آموزش اندروید آموزش نرم افزار و اپلیکیشن

آموزش پيدا كردن افراد در اينستاگرام با شماره تلفن

آموزش پيدا كردن افراد در اينستاگرام با شماره تلفن

ارتباط با مردم یکی از مهمترین اهداف رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین است. و از آنجا که برقراری ارتباط با پیدا کردن افرادی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید شروع می شود ، دانستن چگونگی دستیابی به آن بسیار مهم است. فیس بوک ، توییتر ، TikTok ، اینستاگرام و سایر پلتفرم های معروف رسانه های اجتماعی روش های مختلفی برای جستجوی افراد دارند.

می توانید از هرکدام از شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا افرادی را پیدا کنید که علایق مشترکی با شما دارند و آنها را اضافه کنید یا به روزرسانی های آنها را دنبال کنید.
متداول ترین روش برای پیدا کردن افراد در شبکه های رسانه های اجتماعی ، جستجوی نام کاربری یا نام های آنهاست. اما این یک روش کارآمد برای یافتن شخصی نیست که شما او را میشناسید زیرا افراد زیادی در نام برنامه با نام های مشابه خود را در همان برنامه استفاده می کنند. همچنین کاملاً وقت گیر است. پیدا کردن شخصی با شماره تلفن آنها یک رویکرد مؤثر است.


پیدا کردن افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن:

دسترسی به مخاطبین خود برای پیدا کردن دوستان خود ، ویژگی مشترکی در فیس بوک و توییتر است. با این حال ، خیلی ها نمی دانند که می توانید با استفاده از شماره تلفن های خود افرادی را نیز در اینستاگرام پیدا کنید. این بسیار زیبا است و در برنامه اینستاگرام پنهان است.

اگر نام کاربری ، نام کامل ، یا نام (های) دوست خود را در اینستاگرام به یاد ندارید ، بسیار خوب. با استفاده از شماره تلفن آنها می توانید به آنها بیابید و به آنها دسترسی پیدا کنید.که این مورد فقط در صورتی کار می کند که آنها آن را به حساب Instagram خود اضافه کرده باشند.


پیدا کردن افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن:

ابتدا باید مطمئن شوید که شماره شخص را در مخاطبین گوشی خود ذخیره کرده اید. همچنین ، اگر می خواهید بیش از یک نفر پیدا کنید ، اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن آنها در دفترچه تلفن دستگاه شما (Android یا iOS) ذخیره شده است. پس از آن مراحل زیر را دنبال کنید.

روش 1: با استفاده از گزینه Discover People
مرحله 1: برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود راه اندازی کرده و روی نماد پروفایل در گوشه پایین سمت چپ برنامه ضربه بزنید.

مرحله 2: در صفحه نمایه خود ، روی نماد منوی همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا گزینه نمایه فاش شود. در اینجا Discover people را انتخاب کنید.


مرحله 3: در صفحه Find People ، به بخش مخاطبین بروید و روی دکمه Connect مخاطبین ضربه بزنید.

مرحله 4: اگر برای اولین بار از این ویژگی استفاده می کنید ، اینستاگرام درخواست دسترسی به مخاطبین تلفن شما را خواهد کرد.برای دسترسی به لیست مخاطبین خود ، به گزینه Allow ضربه بزنید.

این به برنامه امکان می دهد تا به لیست مخاطبین شما دسترسی پیدا کند و افرادی را که از قبل در اینستاگرام حضور دارند شناسایی کند.

مرحله 5: پس از اعطای دسترسی برنامه به مخاطب خود ، اینستاگرام به طور خودکار شماره تلفن های تلفن خود را به حساب شما همگام سازی می کند.
همه حساب های اینستاگرام مرتبط با یک شماره تلفنی در مخاطب شما در بخش مخاطبین در صفحه Find / Discover افراد ظاهر می شوند. سپس می توانید انتخاب کنید که چه کسی را می خواهید دنبال کنید.


مرحله ششم: اگر هیچ یک از شماره های تلفن موجود در لیست تماس شما با یک حساب اینستاگرام مرتبط نباشد ، پیام "No contacts available " نمایش داده می شود.


اگر نمی توانید دوستان خود را با شماره تلفن آنها پیدا کنید ، فقط دو دلیل وجود دارد.یا با استفاده از یک شماره متفاوت ثبت نام کرده اند یا اصلاً شماره تلفن خود را اضافه نکرده اند!


روش 2: بگذارید اینستاگرام دوستان شما را پیدا کند!

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را راه اندازی کنید و به بخش Profile برنامه بروید.

مرحله 2: روی نماد منوی همبرگر در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و تنظیمات را در انتهای صفحه انتخاب کنید.

مرحله 3: در صفحه تنظیمات برنامه ، "Follow and invite friends" را انتخاب کنید

مرحله 4: در صفحه بعد ، گزینه Follow contact را انتخاب کنید و اینستاگرام تمام نامهای کاربری (بخوانید: حسابهای اینستاگرام) متصل به شماره تلفن را در لیست مخاطبین خود فهرست می کند.


مرحله 5: اگر هیچ یک از شماره های تلفن در لیست تماس شما در اینستاگرام نباشد ، پیام "No contacts available" روی صفحه نمایش داده می شود.

هر وقت مخاطب شما با استفاده از شماره تلفن آنها به اینستاگرام می پیوندد ، یا شماره تلفن آنها را به حساب اینستاگرام خود وصل می کند ، در بخش مخاطبین برنامه ظاهر می شوند.

همچنین بخوانید: چگونه فالور اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

و بخوانید: چگونه حساب اینستاگرام خود را خصوصی (پرایوت) کنیم؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

1 نظر ثبت شده